جمعه, ۱۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 3 May, 2024
مجله ویستا
عکاسی تبلیغاتی پر مخاطب ترین شاخه عکاسی در ایران است
اگر به آمارها توجه کنیم در می یابیم که محصول هیچ یک از شاخه های عکاسی در ایران به اندازه عکسهای تبلیغاتی ، در معرض دید مردم قرار نمی گیرند. شمارش تردد یک روز مردم در چند بزرگراه مهم در سطح کشور که مملو از بیلبوردهای تبلیغاتی هستند مشخص می کند بازدید کنندگان عکسهای تبلیغاتی بسیار بیشتر از خوانندگان همه روزنامه های ایران می باشند این واقعیت تقریبا در بسیاری از کشور های صنعتی یا مصرفی جهان وجود دارد.
بررسی موضوع فوق این حقیقت را آشکار می سازد که عکسهای تبلیغاتی نقش بسیار مهمی را در تعیین سطح سواد بصری جامعه ایفا می کنند و قادرند همانند فیلم و گرافیک درک ملموس تری را از هنر برای مردم به ارمغان آورتد . با عنایت به نقش تاثیر گذار این شاخه از عکاسی در کشورمان، جا دارد به آن نگاه تخصصی تری داشته باشیم.
http://kiani.akkasee.com/plist/۲
منبع : مطالب ارسال شده
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
انتخابات عراق احمد وحیدی حسن روحانی حجاب مجلس شورای اسلامی دولت نیکا شاکرمی مجلس رهبر انقلاب شهید مطهری رسانه
ایران هواشناسی سیل آتش سوزی یسنا تهران روز معلم قوه قضاییه پلیس معلم شهرداری تهران آموزش و پرورش
قیمت خودرو سهام عدالت قیمت طلا دولت سیزدهم مالیات طلا بازار خودرو قیمت دلار خودرو بانک مرکزی حقوق بازنشستگان ایران خودرو
مهران غفوریان موسیقی تلویزیون سریال عمو پورنگ ساواک سینمای ایران عفاف و حجاب تبلیغات مسعود اسکویی سینما دفاع مقدس
رژیم صهیونیستی فلسطین اسرائیل غزه جنگ غزه آمریکا روسیه ترکیه حماس نوار غزه انگلیس اوکراین
استقلال فوتبال پرسپولیس علی خطیر سپاهان باشگاه استقلال لیگ برتر تراکتور جواد نکونام لیگ برتر ایران رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا
ناسا هوش مصنوعی فناوری اپل گوگل اینستاگرام تلفن همراه کولر
طب سنتی خواب فشار خون کبد چرب دیابت