سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 7 May, 2024
مجله ویستا


مبانی تحقیقات بازاریابی


مبانی تحقیقات بازاریابی
نویسنده : فاستر - مریمک‌ناوتن - راس
مترجم : صنعتی‌طراح - بهرام
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۷۹/۰۳/۲۵
رده دیویی : ۶۵۸.۸۳
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۱۸۰
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۹۰۵۷۲-۴-۲

مخاطبان این کتاب, اطلاعاتی در زمینه بازاریابی, فعالیت‌های رقبای موجود, همچنین روندهای کنونی مصرف کنندگان, کسب می‌کنند .این کتاب در هفت فصل برای دانشجویان رشته‌های مدیریت تدوین شده است :مطالب پایه و کلیدی, تحقیقات در تصمیم‌گیری, تحقیقات کیفی, طرح تحقیقات کمی, طراحی پرسش‌نامه, تحلیل داده‌ها و پروژه‌ها . پایان هر فصل شامل تمرین‌های مختلفی است .