پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 2 May, 2024
مجله ویستا


مدیریت بازاریابی جهانی: علمی ـ کاربردی جدید: برای استفاده‌ی اساتید, دانشجویان و مدیران شرکت‌ها ...


مدیریت بازاریابی جهانی: علمی ـ کاربردی جدید: برای استفاده‌ی اساتید, دانشجویان و مدیران شرکت‌ها ...
نویسنده : زری‌باف - مهدیحسینی‌کیا - سیدتقی
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۲/۰۸/۲۰
رده دیویی : ۶۵۸.۸۴۸
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۵۶
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HF۱۴۱۶/ز۴م۴
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۲۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۷۸۱۷-۷۴-۶

کتاب حاضر حاوی مباحثی است علمی و کاربردی در خصوص بازاریابی جهانی که با این عناوین به طبع رسیده است' .مقدمه‌ای بر بازاریابی جهانی', 'استراتژی و مباحث محیطی در بازاریابی جهانی', 'سیستم اطلاعات بازاریابی جهانی و تحقیقات', 'تقسیم بازارها', 'جایگاه‌یابی و تعیین بازارهای هدف در سطح جهانی', 'استراتژی‌های ورود به بازارهای جهانی و ارائه مدل‌های تحلیلی', 'محصولات در بازارهای جهانی', 'قیمت‌گذاری در بازارهای جهانی', 'کانال‌های توزیع در بازارهای جهانی', 'ارتباطات بازاریابی جهانی 'و 'ساختار سازمانی بازاریابی جهانی .'