جمعه, ۱۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 3 May, 2024
مجله ویستا
اثر کسب و کار الکترونیکی بر تقاضای بنزین: مطالعهٔ تجربی شهر تهران
مطالعهٔ حاضر با پرداختن به مسئلهٔ تقاضای بالا برای بنزین و تبعات نامطلوب ناشی از آن، به بررسی راهکارهای مختلف کاهش تقاضا برای این فرآورده میپردازد. راهکارهای آن با توجه به این واقعیت که تقاضا برای بنزین مشتق از تقاضای افراد برای سفر است، در دو گروه سیاستگذاری کلی ارزیابی میشوند. راهکارهای گروه اول اشاره به سیاستهای تحدیدی دارد که در آن تقاضا برای سفر افراد را محدود میکند و بهطور عمده از سیاستهای قیمتی و اعمال برخی مقررات خاص استفاده میشود. راهکارهای گروه دوم، بر کاهش نیاز به سفر متمرکز است و در آن به کاربردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات در انجام کار و یادگیری از راه دور و... میپردازد. در نهایت، مطالعه با ارجح دانستن راهکار گروه دوم، به بررسی اثرهای بالقوه نفوذ فناوری اطلاعات و کسب و کار الکترونیکی EC/TC در شهر تهران میپردازد.
دکتر سید شمسالدین حسینی
افسانه شفیعی
افسانه شفیعی
منبع : معاونت برنامهریزی و امور اقتصادی وزارت بازرگانی
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
انتخابات عراق احمد وحیدی حسن روحانی مجلس شورای اسلامی حجاب دولت نیکا شاکرمی چین رهبر انقلاب مجلس شهید مطهری
ایران هواشناسی تهران یسنا سیل هلال احمر روز معلم پلیس قوه قضاییه معلم شهرداری تهران آموزش و پرورش
قیمت خودرو سهام عدالت قیمت طلا حقوق بازنشستگان طلا بازار خودرو قیمت دلار خودرو بانک مرکزی ایران خودرو سایپا تورم
مهران غفوریان موسیقی عمو پورنگ تلویزیون سریال مهران مدیری عفاف و حجاب تبلیغات سینمای ایران مسعود اسکویی سینما تئاتر
رژیم صهیونیستی فلسطین اسرائیل غزه آمریکا جنگ غزه روسیه ترکیه حماس نوار غزه انگلیس اوکراین
استقلال فوتبال پرسپولیس علی خطیر سپاهان باشگاه استقلال لیگ برتر تراکتور جواد نکونام لیگ برتر ایران رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا
ناسا هوش مصنوعی فناوری اپل اینستاگرام گوگل عکاسی
خواب فشار خون کبد چرب دیابت