پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 2 May, 2024
مجله ویستا


بازاریابی صنعتی


بازاریابی صنعتی
نویسنده : هارت - نورمن‌آرتور
مترجم : گوهریان - محمدابراهیمکرمانی - محمد
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۱/۰۲/۱۰
رده دیویی : ۶۵۸.۸
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۴۳۶
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۱۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۰۰-۰۷۴۹-۸

پنجمین جلد از مجموعه 'تجارت در هزاره سوم 'با عنوان 'بازاریابی صنعتی, بازاریابی کالا و خدمات 'به چاپ رسیده است .در این مجموعه که با نگاه به تحولات آتی ایران و جهان ترجمه و تدوین شده, مولف کوشیده است با طرح مباحث متعددی در زمینه‌های بازاریابی, مذاکرات تجاری, فروش, تجارت بین‌الملل, صادرات و گردشگری به نیازهای امروز جامعه ایران در نظام رو به گسترش مبادلات ملی و بین‌المللی ـ با توجه به تکنولوژی‌های پیشرفته و روزآمد ـ پاسخ دهد .در کتاب حاضر, مقوله 'بازاریابی صنعتی 'با اشاره به اصول و روش‌های آن به تفصیل تشریح می‌شود .این کتاب برای مدیران و دانشجویان علوم اداری, در چهارده فصل با عناوینی از این دست سامان یافته است' :بازاریابی چیست', 'کسب اطلاعات', 'بازاریابی محصولات جدید', 'تعیین قیمت', 'برنامه‌ریزی برای رقابت', 'چه چیز باعث می‌شود مردم خرید کنند', 'به دست آوردن حسن شهرت 'و 'گرفتن حداکثر بهره از نیروی فروش .'