چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 8 May, 2024
مجله ویستا


عصر دوم رسانه‌ها


عصر دوم رسانه‌ها
نویسنده : پاستر - مارک
مترجم : صالحیار - غلامحسین
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۷۸/۰۴/۱۹
رده دیویی : ۳۰۲.۲۳
قطع : رقعی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۹۰
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۶۷۰۷-۳۸-۶

در این کتاب طی ده فصل, تحولات فن‌آوری جدید ارتباطی در پرتو تئوری‌های فرهنگی و اجتماعی با نگاهی نقادانه و به منظور ارزیابی روابط انسان و ماشین بررسی می‌شود .در این کتاب, مولف با مطرح ساختن تئوری‌های فرامدرنیسم مرتبط با رسانه‌های جدید, مقوله کثرت‌گرایی فرهنگی را شرح و تفسیر می‌کند ;سپس تحلیلی از دیدگاه‌های نظریه‌پردازانی چون((بودریارد)), ((لیوتار)), ((هابرماس)), ((هاراوی)) و ((کاتاری)) به دست می‌دهد .عناوین برخی فصل‌های کتاب عبارت‌اند از :((عصر دوم رسانه‌ها)), ((واقعیت بالقوه‌ی پست مدرن)), ((پست مدرنیسم و سیاست‌های چند گانگی فرهنگی)), ((شیوه‌ی اطلاع‌رسانی و پست مدرنیسم)) و ((سیاست در شیوه‌ی اطلاع‌رسانی)) . این کتاب برای دانشجویان رشته‌های ارتباطات, مطالعات فرهنگی و جامعه‌شناسی منتشر شده است .