چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 8 May, 2024
مجله ویستا
عصر دوم رسانهها
نویسنده : پاستر - مارک
مترجم : صالحیار - غلامحسین
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۷۸/۰۴/۱۹
رده دیویی : ۳۰۲.۲۳
قطع : رقعی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۹۰
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۶۷۰۷-۳۸-۶
در این کتاب طی ده فصل, تحولات فنآوری جدید ارتباطی در پرتو تئوریهای فرهنگی و اجتماعی با نگاهی نقادانه و به منظور ارزیابی روابط انسان و ماشین بررسی میشود .در این کتاب, مولف با مطرح ساختن تئوریهای فرامدرنیسم مرتبط با رسانههای جدید, مقوله کثرتگرایی فرهنگی را شرح و تفسیر میکند ;سپس تحلیلی از دیدگاههای نظریهپردازانی چون((بودریارد)), ((لیوتار)), ((هابرماس)), ((هاراوی)) و ((کاتاری)) به دست میدهد .عناوین برخی فصلهای کتاب عبارتاند از :((عصر دوم رسانهها)), ((واقعیت بالقوهی پست مدرن)), ((پست مدرنیسم و سیاستهای چند گانگی فرهنگی)), ((شیوهی اطلاعرسانی و پست مدرنیسم)) و ((سیاست در شیوهی اطلاعرسانی)) . این کتاب برای دانشجویان رشتههای ارتباطات, مطالعات فرهنگی و جامعهشناسی منتشر شده است .
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران مجلس شورای اسلامی دولت سیزدهم دولت رئیس جمهور رافائل گروسی حجاب انتخابات سید ابراهیم رئیسی رهبر انقلاب مجلس انتخابات مجلس
هواشناسی شهرداری تهران قتل تهران پلیس بارش باران شهرداری وزارت بهداشت آموزش و پرورش سیل فضای مجازی سلامت
خودرو قیمت طلا قیمت دلار حقوق بازنشستگان مالیات مسکن قیمت خودرو بازار خودرو ایران خودرو بانک مرکزی بورس قیمت
نمایشگاه کتاب نمایشگاه کتاب تهران کتاب تلویزیون تئاتر سینما دفاع مقدس سینمای ایران سریال موسیقی فیلم صدا و سیما
اینوتکس دانشگاه آزاد اسلامی دانش بنیان
اسرائیل رژیم صهیونیستی غزه فلسطین جنگ غزه رفح روسیه حمله به رفح چین ترکیه نوار غزه اوکراین
فوتبال پرسپولیس استقلال لیگ قهرمانان اروپا لیگ برتر دورتموند ذوب آهن نساجی لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر ایران بازی سپاهان
تبلیغات اپل گوگل سامسونگ آیفون ناسا مایکروسافت باتری فضا
رژیم غذایی طلاق سبک زندگی کمردرد چاقی ناباروری کنسرو زیبایی بیماران خاص کاهش وزن