شنبه, ۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 27 April, 2024
مجله ویستا


۱۰ نکته مهم برای کار در منزل


۱۰ نکته مهم برای کار در منزل
برای کار کردن در منزل چه مواردی در جهت پیشبرد کارمان مهم می باشد:
۱) فضایی كاملا مجزا و در صورت امكان اتاقی جدا را برای محل كارتان ایجاد كنید.
اگر محل كارشما در اتاقی است كه برای كارهای شخصی از آن استفاده می شد از پرده و یا دیوار برای جدار كردن فضای خصوصی از فضای كار استفاده كنید.
۲) شماره ای جدا برای كارتان تهیه كنید.
و ترجیحا از یك خط جدا استفاده كنید. كه كار شما را حرفه ای تر نشان خواهد داد. خط شخصی خودتان را برای استفاده خانواده و فرزندانتان نگه دارید.
۳) با برخوردی خوشایند به تلفن پاسخ دهید.
به گونه ای كه از شنیدن صدای هر تماس گیرنده لذت می برید و در همین لحظه تصویری از یك كار حرفه ای را خلق كنید. از یك آینه استفده كنید تا مطمئن شوید همانطوركه به تلفن پاسخ می‌دهید لبخند هم می زنید.این كار به شما كمك می‌كند كه «صدای لبخند» را ایجاد كنید.
۴) هر روز اهداف كاررا تنظیم كنید و ابتدا بر اساس آنها كار كنید.
یاد بگیرید كه موارد مهم را از ضروری متمایز كنید.
۵) همانطور كه برای پولتان ارزش قائل هستید برای وقتتان نیز ارزش قائل شوید.
مراقب ماشین فاكس نباشید كه برگه های متعدد بفرستد. به جای نصب فتوكپی یا اسناد دستی به پشت و جلوی فروشگاه، محل كارتان را با تكنولوژی، مانند یك ماشین اداری چندكاره مجهز كنید ( قمیت حدود ۵۰۰ دلار یا كمتر) . مانند فكس، دستگاه كپی، پرینتر، ماشین پاسخگو (منشی) ، اسكنر و غیره. همچنین از كامپیوترتان برای فرستادن و دریافت فكس ها استفاده كنید. با این كار شما هزینه های كاغذ را كاهش خواهید داد.
۶) بااستفاده از چك و نرافزارهای حسابداری زمان را حفظ كنید.
اما كپی‌های رسید، فاكتورها، و چك‌ها را نگه دارید. بعد از اینكه شما درآمد را بایگانی كردید پرونده‌های مالیاتی باید به مدت حداقل ۶ سال نگه داری شود.
۷) به منظور اینكه هرچیزی آسان یافت شود سیستم‌های بایگانی خود را سازماندهی كنید.
برای برجسته كردن آنها از برچسبهای باعلامت‌های رنگی در پرونده‌ها و دیسكت‌های كامپیوتراستفاده كنید.
۸) به جای مبلمان اداری، مبلمانی متناسب با كار در منزل فراهم كنید.
تعدادی از شركت‌های مبلمان در حال ساخت خط تولید مبلمان ویژه كار در منزل هستند. مبلمانهای كوچكتر برای ورودی‌ها وبه منظور فضای قابل دسترس، در اكثر منازل مناسب‌تر است.
۹) نوع پوشش شما به بازدهی كار شما كمك می‌كند.
بعضی از مردم لازم می‌دانند طوری لباس بپوشند مثل اینكه آنها با ارباب رجوعان در یك اداره ملاقات می‌كردند، عده‌ای ترجیح می‌دادند پوشش راحت و گشاد مثل عرق‌گیر یا لباس باز بپوشند.
۱۰) این نگرش را داشته باشید كه شما از طریق خانه كار می‌كنید نه در خانه.
خواب زمستانی برای خرسها خوب است نه برای مردم. بیرون بروید و ارتباطات جدید حاصل كنید و افراد پیر را سرزنده كنید.
منبع: کار آفرینی
منبع : سایت تحلیلی MLM


همچنین مشاهده کنید