پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 2 May, 2024
مجله ویستا
رهبری، شورا و مشارکت عمومی
ترويج کشاورزى ماهيتاً پديدهاى اجتماعى و متضمن سه رکن اساسى است: رهبري، مشارکت و پيروي، آغاز هر مرحله با رهبرى مردم ذينفع و سپس جلب مشارکت آنان در برنامهٔ ترويجى و نهايتاً تشويق آنان به پيروى از رهنمودهاى ترويجى است که طى فرآيندى ترويجى مدلى حلزونى را براى حرکتهاى پىدرپى فراهم مىآورند. بايد دانست که زمانى رهبرى موفقيتآميز خواهد بود که مردم با مردم مطرح شود و در يک ارتباط دو جانبه امور مزبور بهنحوى فرآيند شوند که مورد تأئيد رهبر و مورد تقليد پيروان قرار گيرد. اين مرحله از کار ترويج نيز شورا ناميده مىشود. |
همچنین مشاهده کنید
- مدیریت در ترویج کشاورزی
- تکنولوژی آموزشی در ترویج کشاورزی
- جایگاه ترویج در فرهنگ جامعه
- جایگاه ترویج در فرهنگ جامعه(۲)
- مراحل طرح و اجراء برنامههای ترویجی
- تاریخچه ترویج(۴)
- تاریخچه ترویج(۳)
- تاریخچه ترویج(۲)
- برنامه و برنامهریزی مشارکتی در ترویج
- آموزش بزرگسالان در ترویج
- تاریخچه ترویج
- اهداف ترویج
- بهرهوری و اقتصاد ترویج کشاورزی
- رهبری، شورا و مشارکت عمومی
- نوآوری و نوپذیری
- ارزشیابی برنامههای آموزشی ترویجی
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید بلیط هواپیما
ایران دولت نیکا شاکرمی روز معلم معلمان رهبر انقلاب مجلس شورای اسلامی مجلس دولت سیزدهم حجاب شهید مطهری شورای نگهبان
تهران زلزله هواشناسی معلم شهرداری تهران سیل قوه قضاییه آموزش و پرورش پلیس سلامت سازمان هواشناسی دستگیری
خودرو قیمت خودرو بانک مرکزی قیمت دلار دلار ایران خودرو قیمت طلا سایپا کارگران بازار خودرو تورم قیمت
مسعود اسکویی فضای مجازی تلویزیون رضا عطاران سریال سینمای ایران سینما دفاع مقدس موسیقی تئاتر
دانشگاه علوم پزشکی مکزیک
رژیم صهیونیستی غزه اسرائیل فلسطین آمریکا جنگ غزه چین روسیه نوار غزه حماس عربستان ترکیه
استقلال پرسپولیس فوتبال سپاهان تراکتور لیگ برتر ایران رئال مادرید بایرن مونیخ باشگاه استقلال لیگ قهرمانان اروپا لیگ برتر باشگاه پرسپولیس
اینستاگرام همراه اول دبی واکسن اپل ناسا وزیر ارتباطات تبلیغات گوگل پهپاد
کبد چرب بیماری قلبی کاهش وزن دیابت داروخانه ویتامین طول عمر بارداری