دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 29 April, 2024
مجله ویستا
رهبری، شورا و مشارکت عمومی
ترويج کشاورزى ماهيتاً پديدهاى اجتماعى و متضمن سه رکن اساسى است: رهبري، مشارکت و پيروي، آغاز هر مرحله با رهبرى مردم ذينفع و سپس جلب مشارکت آنان در برنامهٔ ترويجى و نهايتاً تشويق آنان به پيروى از رهنمودهاى ترويجى است که طى فرآيندى ترويجى مدلى حلزونى را براى حرکتهاى پىدرپى فراهم مىآورند. بايد دانست که زمانى رهبرى موفقيتآميز خواهد بود که مردم با مردم مطرح شود و در يک ارتباط دو جانبه امور مزبور بهنحوى فرآيند شوند که مورد تأئيد رهبر و مورد تقليد پيروان قرار گيرد. اين مرحله از کار ترويج نيز شورا ناميده مىشود. |
همچنین مشاهده کنید
- جایگاه ترویج در فرهنگ جامعه
- تاریخچه ترویج(۲)
- آموزش بزرگسالان در ترویج
- تکنولوژی آموزشی در ترویج کشاورزی
- نوآوری و نوپذیری
- مدیریت در ترویج کشاورزی
- تاریخچه ترویج(۳)
- بهرهوری و اقتصاد ترویج کشاورزی
- مراحل طرح و اجراء برنامههای ترویجی
- جایگاه ترویج در فرهنگ جامعه(۲)
- ارزشیابی برنامههای آموزشی ترویجی
- تاریخچه ترویج
- اهداف ترویج
- برنامه و برنامهریزی مشارکتی در ترویج
- رهبری، شورا و مشارکت عمومی
- تاریخچه ترویج(۴)
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
آمریکا ایران مجلس شورای اسلامی مجلس خلیج فارس شورای نگهبان حجاب دولت دولت سیزدهم افغانستان جمهوری اسلامی ایران گشت ارشاد
هواشناسی شهرداری تهران تهران شورای شهر شورای شهر تهران شهرداری پلیس قتل فضای مجازی سیل سلامت وزارت بهداشت
قیمت دلار قیمت خودرو مالیات خودرو دلار ایران خودرو بازار خودرو بانک مرکزی قیمت طلا تورم مسکن سایپا
سریال پایتخت تئاتر تلویزیون فیلم سریال سینمای ایران موسیقی سینما کتاب قرآن کریم
سازمان سنجش انتخاب رشته باتری
اسرائیل رژیم صهیونیستی فلسطین غزه جنگ غزه روسیه اوکراین حماس نوار غزه ترکیه عراق طوفان الاقصی
فوتبال استقلال پرسپولیس فوتسال تیم ملی فوتسال ایران بازی سپاهان باشگاه پرسپولیس لیگ برتر انگلیس جام حذفی آلومینیوم اراک تراکتور
تسلا ایلان ماسک اپل تبلیغات مریخ آیفون ناسا گوگل فناوری بنیاد ملی نخبگان
سرطان سازمان غذا و دارو روانشناسی موز خواب طول عمر دندانپزشکی بارداری آلزایمر روغن حیوانی