سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 30 April, 2024
مجله ویستا
راههای ساده برای مدیریت خدمات به مشتری
نویسنده : باترا - پرومود
مترجم : یکتایی - طوبی
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۳/۱۰/۲۸
رده دیویی : ۶۵۸.۸۱۲
قطع : رقعی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۹۶
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HF۵۴۱۵/۵/ب۲ر۲
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۲۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۵۷۵۷-۶۹-X
در این کتاب چند ایدهی ساده برای برقراری نحوهی ارتباط و عرضه خدمات مطلوب به مشتری بیان شده است. مباحث کتاب عبارتاند از: 'زمان آن رسیده که خود را ب جای مشتری بگذارید', 'ارایهی خدمات به مشتری بهترین ابزار فروش است', 'در سه دقیقه اول تمام مسائل روشن میشود', 'مشتری دنبال چه چیزی است', 'شخصیت خوبی داشته باشید', 'سخنگوی خوبی باشید', 'شنونده خوبی باشید', 'نویسنده و خواننده خوبی باشید', 'راههای بهتر برای ارتباط درست با مشتری', 'راههای بهتر برای داشتن مشتری راضی', 'راههای بهتر ارایههای خدمات', 'برخورد با همکاران در محیط کار', 'ایدههای برتر خدمات... یعنی مثالهای واقعی'.
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
ایران خلیج فارس حجاب مجلس شورای اسلامی مجلس روز معلم شورای نگهبان بودجه دولت سیزدهم جمهوری اسلامی ایران مجلس یازدهم قالیباف
پایتخت تهران سلامت شهرداری تهران هواشناسی فضای مجازی شورای شهر شورای شهر تهران سیل قتل پلیس وزارت بهداشت
خودرو ارز دولت قیمت دلار ایران خودرو قیمت خودرو مالیات دلار بازار خودرو بانک مرکزی قیمت طلا مسکن
تلویزیون مهران مدیری سریال رسانه سینمای ایران تئاتر فیلم موسیقی سینما سریال پایتخت کتاب
سازمان سنجش انتخاب رشته
غزه جنگ غزه فلسطین آمریکا حماس عربستان روسیه نوار غزه اوکراین ترکیه عراق طوفان الاقصی
فوتبال استقلال پرسپولیس سپاهان تیم ملی فوتسال ایران تراکتور فوتسال بازی وحید شمسایی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس لیگ برتر
هوش مصنوعی اپل اینستاگرام همراه اول تبلیغات گوگل ایرانسل فناوری روزنامه آیفون
مواد غذایی ویتامین سازمان غذا و دارو طول عمر سلامت روان بارداری پرستار دندانپزشکی هندوانه