دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 13 May, 2024
مجله ویستا
بازاریابی شبکهای: بایدها و نبایدها
نویسنده : زرگر، محمدرضا
شماره کنگره : ۲ب۴ز/۱۲۶/۵۴۱۵ HF
شابک : ۹۶۴-۹۹۳۵-۰۲-۹
رده دیویی : ۶۵۸.۸۷۲
تاریخ نشر : ۸۵۰۷۰۵
تعداد صفحه : ۸۰
نوبت چاپ : ۱
در كتاب حاضر، نخست ضمن بررسي مفاهيم و ابعاد گستردهي تجارت الكترونيكي، مطالبي در زمينهي بازاريابي و فنون آن در دنياي فيزيكي نيز مقايسهي آن با تجارت الكترونيكي ـ كه عمدتا در بستر اينترنت رخ ميدهد ـ بيان گرديده است. سپس به موضوع بازاريابي شبكهاي، سوابق، آثار، و مزاياي آن پرداخته شده و طي آن نكات مهمي از لغزش روشهاي بازاريابي شبكهاي به سمت آثار خطرناك اقتصادي و اجتماعي آنها به نقل از تجارب گذشته و حال كشورهاي غربي خصوصا آمريكا نشان داده ميشود. گفتني است منظور از لغزش، شبكههاي هرمي است. علاوه بر اين، برخي معيارهاي علمي و شفاهي به منظور ارزيابي فعاليتهاي شركتهاي بازاريابي شبكهاي عرضه گرديده تا به اين طريق، هرمي بودن اين فعاليتها مشخص شود. به تصريح كتاب: بازاريابي چند سطحي فرآيندي است شامل جرياني از كالا يا خدمات از سوي توليدكننده به سوي مصرفكننده به صورت مستقيم و از طريق توزيعكنندگان با استفاده از بازاريابي چهره به چهره، براي ايجاد رضايت در مشتريان و رسيدن سازمان به اهداف خود و سهامدارانش.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران رهبر انقلاب شورای نگهبان مجلس صادق زیباکلام مجلس شورای اسلامی انتخابات انتخابات مجلس مجلس دوازدهم انتخابات مجلس دوازدهم دولت دولت سیزدهم
هواشناسی شهرداری تهران بارش باران قتل تهران حج تمتع سیل زلزله سلامت سازمان هواشناسی پلیس وزارت بهداشت
قیمت دلار خودرو قیمت طلا قیمت خودرو سایپا بازار خودرو حقوق بازنشستگان مسکن گاز نمایشگاه نفت بانک مرکزی ایران خودرو
نمایشگاه کتاب نمایشگاه کتاب تهران کتاب تئاتر سالار عقیلی تلویزیون سینمای ایران رضا عطاران دفاع مقدس نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران سینما نمایشگاه
دانش بنیان کره زمین
اسرائیل رژیم صهیونیستی فلسطین غزه جنگ غزه حماس روسیه آمریکا افغانستان سازمان ملل نوار غزه اوکراین
فوتبال استقلال مهدی طارمی پرسپولیس لیگ برتر فولاد خوزستان رئال مادرید هوادار لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر ایران باشگاه پرسپولیس بازی
هوش مصنوعی شفق قطبی نوآوری ایلان ماسک تبلیغات ناسا اپل طوفان خورشیدی گوگل
سازمان غذا و دارو کودک شیر رژیم غذایی پسماند خواب فشار خون واکسیناسیون تجهیزات پزشکی درمان ناباروری بارداری