شنبه, ۲۲ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 11 May, 2024
مجله ویستا


نظام‌ها و راهبردهای اطلاعاتی در مدیریت بازرگانی


نظام‌ها و راهبردهای اطلاعاتی در مدیریت بازرگانی
نویسنده : کشمور - کاروللایل - ریچارد
مترجم : فیضی - کاوه
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۰/۱۰/۰۱
رده دیویی : ۶۵۸.۴۰۳۸۰۱۱
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۷۶
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۲۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۳۰۵-۵۰۴-۳

کتاب حاضر برای دانشجویان بازرگانی و از دید مدیریتی نگارش یافته و در آن نشان داده شده که چگونه نظام‌های اطلاعاتی مناسب خواهند توانست منجر به تصمیم‌گیری بهتر, توجه سریع‌تر به نیازهای مشتری و کاهش موجودی انبار و هزینه‌ها شوند .مطالب کتاب در سه بخش سامان یافته است .در بخش نخست به این موضوع پرداخته شده که اطلاعات چیست و چه باید باشد تا نیاز اطلاعاتی مدیریت شرکت را پاسخگو باشد .در بخش دوم شرحی از تکنیک‌ها, تکنولوژی‌ها و زیرساخت‌های اطلاعاتی به دست داده شده است .در بخش سوم به چگونگی شکل‌دهی و اجرای راهبرد اطلاعاتی پرداخته شده, همچنین شامل بررسی دقیق کنترل‌ها, مسائل امنیتی و مشکلات رفتاری است .