یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 12 May, 2024
مجله ویستا
انتخاب کانال Choosing channels
در این قدم وقت آن رسیده است تا به کانالهای ارتباطی با مخاطبین خود بیاندیشید. این کانالها بخش اعظم فعالیتهای ارتباطی شما را شکل خواهند داد.
فقط کانال کار آمد را در نظر نگیربد بلکه ببینید مخاطبین چه کانالی را ترجیح می دهند. برای مثال ممکن است یک فصلنامه برای یک دسته از مخاطبین مناسب باشد اما همان دسته ترجیح می دهند که از طریق جلسات کوچک با شما در ارتباط باشند.
هیچ وقت تماسهای مستقیم را با مخاطبین خود فراموش نکنید. اغلب موارد این کانال موثرترین روش میباشد. اما اگر این، کانال اصلی ارتباط شماست بهتر است اطلاعاتی که از تماسهای مستقیم بدست می آورید در انبار داده ها نگهداری شود و برای افراد گروه ارتباطات قابل دسترس باشد. (میتوانید از نرم افزارهایی که قبلا ذکر شد نیز در اینجا استفاده کنید)
هنگامی که به انتخاب کانال می اندیشید بهتر است بطور همزمان به زمان، زبان و دستور زبان مخاطبین اصلی خود نیز بیاندیشید.
این را به خاطر داشته باشید که اگر مخاطبی برای شما مهم است لزوما شما هم برای او مهم هستید. شما باید دقت کنید برای رساندن منظور خود چه بگویید و از چه طریقی بگویید.در این قدم شما باید به افراد به اصطلاح دربان کانالها هم بیاندیشید. این افراد در انتهای کانال قرار دارند و رابط بین شما و مخاطب شما هستند. برای مثال ریس دفتر یک وزیر و یا منشی یک مدیر عامل را هم در نظر بگیرید و کانالی را انتخاب کنید که تاثیر لازم را بر این افراد نیز بگذارد.
به کانالهای ثانویه نیز بیاندیشید. شاید لازم نباشد شما به همه مخاطبین بطور مستقیم در ارتباط باشید. مثلا شما با چاپ یک مقاله در یک مجله داخلی یک ارگان میتوانید بطور نا محسوس و نه کاملا مستقیم با مخاطب خود در تماس باشید. همچنین بخاطر داشته باشید که رسانه ها هم کانال هسنتد و هم خود یک مخاطب و در انتخاب آن دقت کنید. قدرت رسانه های منطقه ای را دست کم نگیرید.
منبع : مدیریت تکنولوژی
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
مجلس شورای اسلامی ایران مجلس انتخابات مجلس دوازدهم انتخابات مجلس انتخابات مجلس دوازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی فضای مجازی ستاد انتخابات کشور رئیس جمهور دولت سیزدهم
تهران هواشناسی شهرداری تهران زلزله افغانستان سیل سازمان هواشناسی وزارت بهداشت آتش سوزی پلیس بارش باران سلامت
قیمت دلار قیمت طلا قیمت خودرو خودرو گاز حقوق بازنشستگان بورس بازار خودرو بانک مرکزی نمایشگاه نفت ایران خودرو هوش مصنوعی
نمایشگاه کتاب کتاب نمایشگاه کتاب تهران رضا عطاران کیانوش عیاری تلویزیون سینمای ایران نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران دفاع مقدس سینما سریال تئاتر
فناوری
رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه فلسطین جنگ غزه آمریکا روسیه حماس سازمان ملل رفح اوکراین نوار غزه
پرسپولیس فوتبال استقلال لیگ برتر هوادار رئال مادرید لیگ برتر ایران باشگاه پرسپولیس سپاهان بازی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال
خورشید شفق قطبی ناسا ایلان ماسک ایالات متحده مریم میرزاخانی نوآوری اپل طوفان خورشیدی گوگل عیسی زارع پور وزیر ارتباطات
سرطان آلزایمر تغذیه رژیم غذایی کاهش وزن فشار خون قهوه استرس زیبایی توت فرنگی بارداری