سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 14 May, 2024
مجله ویستا


بازار چرم و کفش - شماره ۱۹ (پیاپی ۴۶)، تیر و مرداد ۱۳۸۳


▪ یک مقاله ؛ چهار موضوع : ص۴
▪ اخبار داخلی : صص۶-۱۲
▪ اخبار خارجی : ص۱۴
▪ رسانه ها : صص۱۶-۲۲
▪ مواد شیمیایی مصرفی در صنعت چرم: صمد تقی اوف متخصص در زمینه رنگرزی ، مواد اولیه . دارای درجه دکترا در رشته شیمی از دانشگاه وین آمریکا است و در رشته های شیمی و چرم و پوست در دانشگاه تنکابن تدریس می کند . : ص۲۴
▪ صنعت پایپوش کره در پی فرصت های نو : صص۲۶-۳۰
▪ آنها صنعت چرم را پسندیدند: معروف است که می گویند بلا برای قومی ، خوشبختی برای قوم دیگری است . حال اگر ایتالیایی ها بنا به هر دلیلی به ما رو آورده اند ، می توانیم از شرایط پیش آمده استفاده خوب و صحیح ببریم و به قول رایج با آنها join شویم . : صص۳۱-۳۲
▪ تبریز از نگاهی دیگر : صص۳۳-۳۶
▪ مجری نمایشگاه چرم و کفش تهران : امسال نمایشگاه بهتری خواهیم داشت : صص۳۶-۳۷
▪ صنعت کفش تبریز زیر ذره بین : صص۳۷-۴۰
▪ کاربرد و مزیت های EVA: پسند روز به سوی محصولات سبک و راحت است . کاهش وزن پایپوش سبب می شود هم هزینه کاهش یابد هم خواستار بیشتری داشته باشد : صص۴۱-۴۲
▪ آیسف بهاره: پرچم جمهوری اسلامی ایران در میان ۲۶ کشور جهان خودنمایی می کند و باز هم تنها شرکت ایرانی .... : صص۴۳-۴۵
▪ نخستین جوایز APLF : ص۴۸
▪ بی زمانی تجمل: تجمل نیرویی جادویی بر علیه مرگ تلقی می شود که به یکنواختی زندگی روزانه رنگی داده و به پیوند انسان با اشیا جان می بخشد : ص۴۹
▪ نبرد در قلمرو کالاهای تجملی : ص۵۰
▪ تغییرات در رنگ های فصل جدید: جلوه های خشک فنی گاهی جای خود را به جلوه های شاعرانه می دهند . به این ترتیب جلوه های آبگینه و بلورین جای خود را به جلوه های شفاف طبیعی تری می دهند که هر چه بیشتر شیک می شوند از براقی آنها کاسته می شود . : صص۵۱-۵۲
▪ پروژه جهانی لئوناردو داوینچی: اروپا نمی تواند بدون آموزش کافی نیروهای انسانی اش در بازار جهانی با اتکا به نظام سنتی تولید خود تاب بیاورد . : صص۵۴-۵۵
▪ مدرسه دباغی لیگوالادا (اسپانیا): قدمت مدرسه دباغی لیگوالادا به سل ۱۹۵۸ می رسد و این مدرسه از همان هنگام افراد مختلفی را از کشورهای مختلف جهان پذیرفته است : صص۵۶-۵۷
▪ خلاقیت مداوم و توجه به سلیقه مصرف کننده : ص۵۸
▪ روند بازار صنعت چرم در سه ماهه نخست ۲۰۰۴: وضعیت تولید کفش چندان تغییری نکرده اما بخش مبلمان و بیش از همه پوشاک رو به افول بوده است . : ص۵۹
▪ نرخ جهانی پوست ، سالامبور و وت بلو : صص۶۰-۶۱
▪ متقاضیان پذیرش نمایندگی در ایران : صص۶۲-۶۳
▪ آستر فانتوفل مردانه با وسط رویه : صص۶۴-۶۶
▪ نمایه مطالب بازار چرم و کفش : صص۶۷-۶۹
▪ آموزش صنعت چرم بر عهده کیست ؟ : ص۷۰
▪ نامه انجمن کار فرمایان چرم به رئیس جمهور : صص۷۱-۷۲
▪ برنامه سالانه نمایشگاههای چرم و کفش : صص۷۳-۷۵
▪ راهنما : صص۱-۲۱
موضوع : اقتصادی
شابک : ۰۹۸۰-۱۷۳۵
مدیر مسئول : امیرهوشنگ وطن‌دوست
پست الکترونیکی : journal@ wwcerd.com
نشانی : خیابان بهار شمالی ، نبش کوچه مانی ، پلاک ۳۴۲ ، طبقه اول
تلفن : ۸۸۸۱۱۶۱۷ ، ۸۸۳۰۷۵۰۵ (۰۲۱)
دورنگار : ۸۸۸۱۱۶۱۷ (۰۲۱)
دوره انتشار : ماهنامه
روش : خبری، آموزشی، اطلاع رسانی، پژوهشی
صاحب امتیاز : امیرهوشنگ وطن‌دوست
سردبیر : امیرهوشنگ وطن‌دوست
محل انتشار : تهران
صندوق پستی : ۵۶۷۱-۱۵۸۷۵
گستره توزیع : سراسری
سایت اختصاصی : www.avesina.ir
منبع : مرکز تحقیقات و فناوری اطلاعات ویستا (پایگاه اطلاع‌رسانی آفتاب)