جمعه, ۱۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 3 May, 2024
مجله ویستا


چگونه در رقابت انتخاباتی پیروز شویم


چگونه در رقابت انتخاباتی پیروز شویم
نویسنده : رادمند - محمدمهدی
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۲/۰۹/۰۱
رده دیویی : ۳۲۴.۷
قطع : رقعی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۰۸
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : GF۲۱۱۲/م۲ر۲
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۶۹۹۷-۶۵-۱

در این کتاب, اطلاعاتی درباره ستاد تبلیغات و مدیریت آن درج شده است. در واقع تبلیغات یک نوع تعلیمات در عرصه ارائه آموزه ها به توده مردم است. اصولا نتیجه یک فعالیت اصیل تبلیغی, رشد و ارتقای جامعه است و یا حداقل میتوان گفت نتیجه اصولی یک فعالیت تبلیغی صحیح, باید رشد و ارتقای جامعه باشد. انتخاب روشهای تبلیغی نیز با توجه با اصل گسترش دایره و عمق اجتماعی پیام تنظیم و تعیین میگردد. مبل‌ غ برای رساندن پیام خویش به گوش مخاطبانش دو مسئله اصلی و اساسی را باید همزمان و هماهنگ با هم در نظر داشته باشد. اول, گسترش شعاع دایره نفوذ اجتماعی پیام یعنی افزایش عدد و مخاطبان و دوم, تعیین و تنفیذ پیام یعنی افزایش تاثیر پیام درافراد جامعه پیام گیرندگان میباشد. عناوین اصلی کتاب عبارت اند از: مدیریت, مدیریت نیروی انسانی ستادها, ستادهای تبلیغاتی و افکار عمومی, نظارت و کنترل در ستادها, مدیریت مالی ستادها و ستادهای رقیب.