جمعه, ۱۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 3 May, 2024
مجله ویستا
چگونه در رقابت انتخاباتی پیروز شویم
نویسنده : رادمند - محمدمهدی
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۲/۰۹/۰۱
رده دیویی : ۳۲۴.۷
قطع : رقعی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۰۸
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : GF۲۱۱۲/م۲ر۲
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۶۹۹۷-۶۵-۱
در این کتاب, اطلاعاتی درباره ستاد تبلیغات و مدیریت آن درج شده است. در واقع تبلیغات یک نوع تعلیمات در عرصه ارائه آموزه ها به توده مردم است. اصولا نتیجه یک فعالیت اصیل تبلیغی, رشد و ارتقای جامعه است و یا حداقل میتوان گفت نتیجه اصولی یک فعالیت تبلیغی صحیح, باید رشد و ارتقای جامعه باشد. انتخاب روشهای تبلیغی نیز با توجه با اصل گسترش دایره و عمق اجتماعی پیام تنظیم و تعیین میگردد. مبل غ برای رساندن پیام خویش به گوش مخاطبانش دو مسئله اصلی و اساسی را باید همزمان و هماهنگ با هم در نظر داشته باشد. اول, گسترش شعاع دایره نفوذ اجتماعی پیام یعنی افزایش عدد و مخاطبان و دوم, تعیین و تنفیذ پیام یعنی افزایش تاثیر پیام درافراد جامعه پیام گیرندگان میباشد. عناوین اصلی کتاب عبارت اند از: مدیریت, مدیریت نیروی انسانی ستادها, ستادهای تبلیغاتی و افکار عمومی, نظارت و کنترل در ستادها, مدیریت مالی ستادها و ستادهای رقیب.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
انتخابات احمد وحیدی عراق حسن روحانی مجلس شورای اسلامی حجاب دولت نیکا شاکرمی مجلس روز معلم رهبر انقلاب شهید مطهری
ایران سیل هواشناسی تهران آتش سوزی شهرداری تهران قوه قضاییه پلیس آموزش و پرورش معلم فضای مجازی سلامت
قیمت خودرو سهام عدالت قیمت طلا سازمان هواشناسی مالیات دولت سیزدهم بازار خودرو قیمت دلار خودرو بانک مرکزی حقوق بازنشستگان ایران خودرو
مهران غفوریان موسیقی تلویزیون سریال ساواک عمو پورنگ سینمای ایران مهران مدیری تبلیغات مسعود اسکویی سینما عفاف و حجاب
رژیم صهیونیستی فلسطین اسرائیل غزه آمریکا جنگ غزه روسیه ترکیه حماس نوار غزه انگلیس اوکراین
استقلال فوتبال پرسپولیس سپاهان باشگاه استقلال علی خطیر لیگ برتر جواد نکونام بازی لیگ برتر ایران تراکتور رئال مادرید
هوش مصنوعی اپل فناوری خودروهای وارداتی گوگل آیفون ناسا
فشار خون کبد چرب