یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 5 May, 2024
مجله ویستا
خرابهها - The Ruins
سال تولید : ۱۹۸۳
کشور تولیدکننده : هند
محصول : شری بهاراتلاکسمی پیکچرز
کارگردان : مرینال سن، برمبنای داستانی نوشته پرمندرا میترا.
فیلمنامهنویس : مرینال سن، برمبنای داستانی نوشته پرمندرا میترا.
فیلمبردار : ک.ک. ماهاجان.
آهنگساز(موسیقی متن) : بهاسکار چانداوارکار.
هنرپیشگان : شابانا آزمی، ناصرالدین شاه، گیتا سن، پانکاج کاپور و آنو کاپور.
نوع فیلم : رنگی، ۱۰۸ دقیقه.
سه دوست به دیدن خرابههائی میروند که مسکن و مأمن زنی سالخورده (سن) و دخترش، «جامینی» (آزمی) است. مادر چشم بهراه پسر عموی «جامینی» دارد تا بیاید و با او ازدواج کند. اما پسر عمو، همسری اختیار کرده و اکنون در کلکته زندگی میکند. «سوباش» (شاه)، یکی از سه دوست که عکاس است، دلش به رحم میآید و خودش را به جای پسر عمو معرفی میکند. مادر نیز راضی از دنیا میرود. با این همه وقتی سه دوست راهی شهر خود میشوند، «جامینی» میماند و یک زندگی تنها در خرابهها..
* سن، که در دهه 1970 با «سیاسی» سازیکارش را آغاز کرده بود، در این فیلم، با تأکید بیش از حد برنگاههای پُرمعنای بازیگران و پیش بردن یک خط داستانی کنشپذیر، راهی بسیار متفاوت از آثار پیشین خود را در پیش میگیرد؛ صحنههائی اکسپرسیونیستی از دیوارهای فرو ریخته و ویرانهها را به نمایش میگذارد و به گفته خودش تحت تأثیر روبر برسون عمل میکند!
کشور تولیدکننده : هند
محصول : شری بهاراتلاکسمی پیکچرز
کارگردان : مرینال سن، برمبنای داستانی نوشته پرمندرا میترا.
فیلمنامهنویس : مرینال سن، برمبنای داستانی نوشته پرمندرا میترا.
فیلمبردار : ک.ک. ماهاجان.
آهنگساز(موسیقی متن) : بهاسکار چانداوارکار.
هنرپیشگان : شابانا آزمی، ناصرالدین شاه، گیتا سن، پانکاج کاپور و آنو کاپور.
نوع فیلم : رنگی، ۱۰۸ دقیقه.
سه دوست به دیدن خرابههائی میروند که مسکن و مأمن زنی سالخورده (سن) و دخترش، «جامینی» (آزمی) است. مادر چشم بهراه پسر عموی «جامینی» دارد تا بیاید و با او ازدواج کند. اما پسر عمو، همسری اختیار کرده و اکنون در کلکته زندگی میکند. «سوباش» (شاه)، یکی از سه دوست که عکاس است، دلش به رحم میآید و خودش را به جای پسر عمو معرفی میکند. مادر نیز راضی از دنیا میرود. با این همه وقتی سه دوست راهی شهر خود میشوند، «جامینی» میماند و یک زندگی تنها در خرابهها..
* سن، که در دهه 1970 با «سیاسی» سازیکارش را آغاز کرده بود، در این فیلم، با تأکید بیش از حد برنگاههای پُرمعنای بازیگران و پیش بردن یک خط داستانی کنشپذیر، راهی بسیار متفاوت از آثار پیشین خود را در پیش میگیرد؛ صحنههائی اکسپرسیونیستی از دیوارهای فرو ریخته و ویرانهها را به نمایش میگذارد و به گفته خودش تحت تأثیر روبر برسون عمل میکند!
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران شورای نگهبان انتخابات حسین امیرعبداللهیان امیرعبداللهیان دولت حجاب مجلس شورای اسلامی جنگ دولت سیزدهم حسن روحانی انتخابات مجلس دوازدهم
تهران شهرداری تهران هواشناسی سیل فضای مجازی شورای شهر تهران سامانه بارشی سازمان هواشناسی باران یسنا هلال احمر آموزش و پرورش
قیمت دلار خودرو بازار خودرو قیمت خودرو یارانه بانک مرکزی قیمت طلا مسکن دلار حقوق بازنشستگان ایران خودرو تورم
تلویزیون نمایشگاه کتاب مسعود اسکویی دفاع مقدس سینمای ایران صدا و سیما صداوسیما مهران غفوریان رهبر انقلاب موسیقی سریال تئاتر
رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه فلسطین جنگ غزه حماس روسیه اوکراین نوار غزه انگلیس یمن ایالات متحده آمریکا
فوتبال پرسپولیس استقلال رئال مادرید مهدی طارمی سپاهان لیگ برتر جواد نکونام بارسلونا باشگاه استقلال علی خطیر بازی
باتری گوگل اپل اینستاگرام آیفون پهپاد تبلیغات ناسا عکاسی
کاهش وزن بیمارستان چای توت فرنگی جامعه پزشکی چاقی آلرژی