جمعه, ۲۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 10 May, 2024
مجله ویستا


استراتژی‌های بازاریابی: 22 قانون تغییرناپذیری مدیریت بازاریابی


استراتژی‌های بازاریابی: 22 قانون تغییرناپذیری مدیریت بازاریابی
نویسنده : ریس - التروت - جک
مترجم : خلیلی‌شورینی - سهراب
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۰/۰۳/۰۵
رده دیویی : ۶۵۸.۸
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۱۲۰
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۵۵۴۳-۳۶-۳

'استراتژی‌های بازاریابی 'شامل 22قانون یا اصل مدیریت بازاریابی است که نگارنده ذیل هر یک توضیحاتی در باب آن عرضه داشته است .نگارنده بر این باور است که 'نادیده گرفتن هر یک از این قوانین باعث شکست در بازاریابی می‌گردد .' عناوین برخی از قوانین به این قرار است :قانون رهبری, قانون انحصار, قانون تقسیم, قانون صداقت, قانون حرکت جسورانه, قانون موفقیت, قانون شکست, قانون سر و صدا و قانون توجه .