یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 5 May, 2024
مجله ویستا
داستانگویی در سینما و تلویزیون
تاریخ نشر : ۸۵۰۴۳۱
تیراژ : ۲۰۰۰
تعداد صفحه : ۱۵۰
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۶۶۳۴-۸۷-۷
شماره کنگره : ۸۵۴۳۱۰۱۳
رده دیویی : ۸۰۸.۰۶۶۷۹۱
محل نشر : تهران
جلد : شومیز
قطع : وزیری
زبان کتاب : فارسی
نوع اثر : ترجمه
مترجم : رجبی - بهرنگ
مترجم : تبرایی - بابک
نویسنده : تامپسون - کریستین
'کریستین تامسون' در این کتاب پس از اشاره به تکنیکهای روایی مشترک میان دور رسانهی سینما و تلویزیون، چالشهایی را مطرح میسازد که مجموعههای تلویزیونی با آنها مواجهند و تاکتیکهایی که در پیرنگهای اصلی و پیرنگهای فرعی متعدد و به رغم وقفههای فراوانی مانند فواصل هفتگی و وقفههای بین فصلها، علاقهی بییندگان را استمرار داده و توجهشان را حفظ میکنند. تامسون استدلال میکند که تلویزیون سوای اقتباس کردن از تکنیکهای سینما، خودش هم تغییراتی در فرم سنتی روایت ایجاد کرده است. او با مثال آوردن از کلاسیکهای سینما و تلویزیون و نیز مجموعههای جدید و در حال پخشی مانند 'بافی، قاتل خونآشامها'، 'خانوادهی سوپرانو' و 'خانوادهی سیمپسن' نشان میدهد که چهطور اقتباسها، دنبالهها، مجموعهها و سرگذشتنامهها مفاهیم دیرینهی پایانبندی و تالیف فردی را متحول کردهاند او همچنین در مقایسهای بین 'مخمل آبی' و 'تویین پیگز' ساختههای دیوید لینچ، امکان وجود یک 'تلویزیون هنری' را در قیاس با مفهوم آشناتر 'سینمای هنری' مطرح میکند.
تیراژ : ۲۰۰۰
تعداد صفحه : ۱۵۰
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۶۶۳۴-۸۷-۷
شماره کنگره : ۸۵۴۳۱۰۱۳
رده دیویی : ۸۰۸.۰۶۶۷۹۱
محل نشر : تهران
جلد : شومیز
قطع : وزیری
زبان کتاب : فارسی
نوع اثر : ترجمه
مترجم : رجبی - بهرنگ
مترجم : تبرایی - بابک
نویسنده : تامپسون - کریستین
'کریستین تامسون' در این کتاب پس از اشاره به تکنیکهای روایی مشترک میان دور رسانهی سینما و تلویزیون، چالشهایی را مطرح میسازد که مجموعههای تلویزیونی با آنها مواجهند و تاکتیکهایی که در پیرنگهای اصلی و پیرنگهای فرعی متعدد و به رغم وقفههای فراوانی مانند فواصل هفتگی و وقفههای بین فصلها، علاقهی بییندگان را استمرار داده و توجهشان را حفظ میکنند. تامسون استدلال میکند که تلویزیون سوای اقتباس کردن از تکنیکهای سینما، خودش هم تغییراتی در فرم سنتی روایت ایجاد کرده است. او با مثال آوردن از کلاسیکهای سینما و تلویزیون و نیز مجموعههای جدید و در حال پخشی مانند 'بافی، قاتل خونآشامها'، 'خانوادهی سوپرانو' و 'خانوادهی سیمپسن' نشان میدهد که چهطور اقتباسها، دنبالهها، مجموعهها و سرگذشتنامهها مفاهیم دیرینهی پایانبندی و تالیف فردی را متحول کردهاند او همچنین در مقایسهای بین 'مخمل آبی' و 'تویین پیگز' ساختههای دیوید لینچ، امکان وجود یک 'تلویزیون هنری' را در قیاس با مفهوم آشناتر 'سینمای هنری' مطرح میکند.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
امیرعبداللهیان حسین امیرعبداللهیان اوکراین دولت سیستان و بلوچستان انتخابات جنگ مجلس شورای اسلامی حجاب دولت سیزدهم افغانستان مجلس
سیل هواشناسی تهران شهرداری تهران بارندگی سازمان هواشناسی باران فضای مجازی یسنا آتش سوزی هلال احمر آموزش و پرورش
هوش مصنوعی خودرو دلار قیمت خودرو قیمت دلار مسکن قیمت طلا تورم بانک مرکزی بازار خودرو حقوق بازنشستگان ارز
مسعود اسکویی تلویزیون ایتالیا صدا و سیما دفاع مقدس حج مهران غفوریان موسیقی صداوسیما سریال سینمای ایران سازمان صدا و سیما
رژیم صهیونیستی فلسطین اسرائیل جنگ غزه حماس روسیه آمریکا انگلیس یمن نوار غزه ایالات متحده آمریکا جنگ اوکراین
فوتبال پرسپولیس استقلال سپاهان رئال مادرید لیگ برتر باشگاه استقلال بازی باشگاه پرسپولیس علی خطیر جواد نکونام بایرن مونیخ
خواب آیفون اینستاگرام دیابت اپل ناسا صاعقه تبلیغات موبایل گوگل
سلامت کبد چرب فشار خون گرما