پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 16 May, 2024
مجله ویستا
ماتاهاری، مأمور هـ ـ ۲۱ - Mata Hari, Agente Segreto H-21
سال تولید : ۱۹۶۴
کشور تولیدکننده : فرانسه و ایتالیا
محصول : اوژن لپیسیه
کارگردان : ژان لوئی ریشار
فیلمنامهنویس : فرانسوا تروفو و ریشار
فیلمبردار : میشل کلبر
آهنگساز(موسیقی متن) : ژرژ دلرو
هنرپیشگان : ژان مورو، ژان ترنتینیان، کلود ریش، فرانک ویلار، آلبر رمی، ماری دوبوآ، مارسل بربر و شارل دنر.
نوع فیلم : سیاه و سفید، ۹۵ دقیقه.
"ماتاهاری" (مورو) به فعالیتهای جاسوسی خود در طول جنگ جهانی اول ادامه میدهد. رؤسای آلمانیاش او را مأمور میکند که از "سروان فرانسوا لاسال" فرانسوی (ترنتینیان) اسناد لازم را به دست آورد؛ اما بهطور پیشبینی نشدهای دلباخته قربانی خود میشود. این عشق آرامآرام عوامل سقوطش را فراهم میآورد و در نهایت او را جلوی جوخه اعدام میبرد.
٭ این نسخه شستهرفته از ماجراهای جاسوسه معروف، روندی متفاوت و دور از انتظار دارد. فیلم بیش از آنکه تقدیر رمانتیک زندگی جاسوسه را مهم جلوه دهد، تصویر زنی را نشان میدهد که ناچار است جاسوس باشد. مورو این زن را به زیبائی بر پرده میآورد. تروفو که در کارهای خودش همیشه نوعی شیفتگیرا نسبت به شخصیتهای اصلی زن نشان میداد، در نگارش فیلمنامه مشارکت دارد. مورو بازیای درونی ارائه میدهد و اجازه میدهد که همه تناقضهای زن بهطور "طبیعی" هم در نقش جاری شود.گاهی بازی او با بداهه کاری همراه میشود. کارگردانی فیلم بهطور مؤثر پیش میرود، قصه خوب تعریف میشود اما هرگز ذات رمانتیک آن تام و تمام جلوه نمییابد.
کشور تولیدکننده : فرانسه و ایتالیا
محصول : اوژن لپیسیه
کارگردان : ژان لوئی ریشار
فیلمنامهنویس : فرانسوا تروفو و ریشار
فیلمبردار : میشل کلبر
آهنگساز(موسیقی متن) : ژرژ دلرو
هنرپیشگان : ژان مورو، ژان ترنتینیان، کلود ریش، فرانک ویلار، آلبر رمی، ماری دوبوآ، مارسل بربر و شارل دنر.
نوع فیلم : سیاه و سفید، ۹۵ دقیقه.
"ماتاهاری" (مورو) به فعالیتهای جاسوسی خود در طول جنگ جهانی اول ادامه میدهد. رؤسای آلمانیاش او را مأمور میکند که از "سروان فرانسوا لاسال" فرانسوی (ترنتینیان) اسناد لازم را به دست آورد؛ اما بهطور پیشبینی نشدهای دلباخته قربانی خود میشود. این عشق آرامآرام عوامل سقوطش را فراهم میآورد و در نهایت او را جلوی جوخه اعدام میبرد.
٭ این نسخه شستهرفته از ماجراهای جاسوسه معروف، روندی متفاوت و دور از انتظار دارد. فیلم بیش از آنکه تقدیر رمانتیک زندگی جاسوسه را مهم جلوه دهد، تصویر زنی را نشان میدهد که ناچار است جاسوس باشد. مورو این زن را به زیبائی بر پرده میآورد. تروفو که در کارهای خودش همیشه نوعی شیفتگیرا نسبت به شخصیتهای اصلی زن نشان میداد، در نگارش فیلمنامه مشارکت دارد. مورو بازیای درونی ارائه میدهد و اجازه میدهد که همه تناقضهای زن بهطور "طبیعی" هم در نقش جاری شود.گاهی بازی او با بداهه کاری همراه میشود. کارگردانی فیلم بهطور مؤثر پیش میرود، قصه خوب تعریف میشود اما هرگز ذات رمانتیک آن تام و تمام جلوه نمییابد.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
دولت مجلس شورای اسلامی تعطیلی شنبه ها ایران مجلس دولت سیزدهم قوه قضائیه شورای نگهبان رئیس جمهور رهبر انقلاب حسن روحانی مجلس یازدهم
مشهد سیل سیل مشهد قوه قضاییه تهران هواشناسی قتل پلیس شهرداری تهران فضای مجازی بارش باران سازمان هواشناسی
خودرو دلار مالیات قیمت دلار قیمت خودرو قیمت طلا بانک مرکزی بازار خودرو مسکن سایپا بورس ایران خودرو
نمایشگاه کتاب کتاب نمایشگاه کتاب تهران تلویزیون فردوسی سحر دولتشاهی شاهنامه سینمای ایران سریال مهران مدیری
وزارت علوم دانشگاه تهران شورای عالی انقلاب فرهنگی فضا تحقیقات و فناوری
رژیم صهیونیستی روسیه جنگ غزه فلسطین غزه ترکیه چین اوکراین نوار غزه طوفان الاقصی افغانستان یمن
فوتبال استقلال پرسپولیس لیگ برتر جواد نکونام بازی لیگ برتر ایران باشگاه استقلال رئال مادرید فولاد خوزستان مهدی طارمی فولاد
هوش مصنوعی گوگل عیسی زارع پور سرعت اینترنت تبلیغات تلفن همراه موبایل دوربین ناسا
دیابت خواب کاهش وزن چاقی زوال عقل کودک بارداری نمک