یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 5 May, 2024
مجله ویستا


چگونه آگهی تلویزیونی بسازیم


چگونه آگهی تلویزیونی بسازیم
نویسنده : بالدوین - هانتلی
مترجم : گرشاسبی - حمید
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۰/۰۸/۲۹
رده دیویی : ۶۵۹.۱۴۳
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۳۴۴
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۲۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۴۳۵-۶۰۳-۹

مطالب این کتاب در چهار بخش تدوین شده است .در بخش نخست تاریخچه کوتاهی از آگهی‌های تبلیغاتی فراهم آمده, سپس ویژگی‌های یک آگهی خوب ذکر گردیده است . در بخش دوم قالب‌های استراتژی خلاق در خصوص آگهی‌های تبلیغاتی تشریح می‌شود . بخش سوم به ارزیابی قالب‌ها (ساختار یا روش‌های نمایشی مثل سفارشی, برشی از زندگی و تصویرها) و فنون تولید (مثل نقاشی متحرک و جلوه‌های ویژه) اختصاص می‌یابد .در بخش پایانی فنون تولید و ارزیابی آگهی‌ها توضیح داده می‌شود .