دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 6 May, 2024
مجله ویستا


روش‌های تحلیل رسانه‌ها


روش‌های تحلیل رسانه‌ها
نویسنده : آسابرگر - آرتور
مترجم : اجلالی - پرویز
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۷۹/۱۱/۱۹
رده دیویی : ۳۰۲.۲۳۰۱
قطع : رقعی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۲۰
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۱۵۰۰
شابک : ۹۶۴-۶۷۵۷-۶۴-۲

اولین قسمت کتاب شامل فصل‌های است که طی آنها اندیشه‌های نشانه شناختی, روان کاوی, مارکسیستی و جامعه‌شناسی معرفی شده است.قسمت دوم کتاب را مقاله‌هایی تشکیل می‌دهند که در آنها درباره کاربرد دیدگاه‌های گوناگون درباره هنرهای عامیانه, سخن رفته است .