پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 2 May, 2024
مجله ویستا
چهارراهها - CROSSWAYS
سال تولید : ۱۹۲۸
کشور تولیدکننده : ژاپن
محصول : شوچیکو
کارگردان : تینوسوکه کینوگاسا
فیلمنامهنویس : تینوسوکه کینوگاسا
فیلمبردار : کوهئی سوگییاما
هنرپیشگان : جونوسوکه باندو، یوکیو اوگاوا و آکیکو چیهایا
نوع فیلم : سیاه و سفید، ۵۸۴۱ فوت. صامت
ـ توکیو، قرن ۱۸ میلادی. "ریکیا" (باندو( شیفته یک گیشا (اوگاوا) میشود و سپس میپندارد که رقیب خود را کشته است. او میگریزد و به خواهرش "اوکیکو" (چیهایا) پناه میبرد. "اوکیکو" برای نجات برادر از مردی که تصور میکند مأمور قانون است، کمک میخواهد، اما وقتی به سوءنیت مرد پی میبرد، او را میکشد. اکنون "اوکیکو" به حمایت نیاز دارد. "ریکیا" بر اثر زخمی که برداشته ضعیف شده، و وقتی با وسوسه دیدار دوباره گیشا به سراغ او میرود، رقیبش را زنده میبیند و خود بر اثر شوک میمیرد. حالا خواهر در چهارراهها، بیهوده در انتظار برادر است.
ـ فیلم در طبقهبندی نوع فیلمهای درباره سامورائیهای سنتی (بدون جنگ و جدال) قرار میگیرد، اما در سینمای دهه ۱۹۲۰ ژاپن، اثری غیرمتعارف بهشمار میآید. قهرمانان فیلم، موجوداتی "زمینی" هستند و سامورائی جوان آن، پهلوانی متکبر و بیعیب و نقص نیست؛ او مردی ضعیف و رنجور است و داستان بهطور عمده از منظر او روایت میشود. فیلم، در تدوین، متأثر از سینمای شوروی و فیلمهای اکسپرسیونیستی در دههٔ ۱۹۲۰ است.
کشور تولیدکننده : ژاپن
محصول : شوچیکو
کارگردان : تینوسوکه کینوگاسا
فیلمنامهنویس : تینوسوکه کینوگاسا
فیلمبردار : کوهئی سوگییاما
هنرپیشگان : جونوسوکه باندو، یوکیو اوگاوا و آکیکو چیهایا
نوع فیلم : سیاه و سفید، ۵۸۴۱ فوت. صامت
ـ توکیو، قرن ۱۸ میلادی. "ریکیا" (باندو( شیفته یک گیشا (اوگاوا) میشود و سپس میپندارد که رقیب خود را کشته است. او میگریزد و به خواهرش "اوکیکو" (چیهایا) پناه میبرد. "اوکیکو" برای نجات برادر از مردی که تصور میکند مأمور قانون است، کمک میخواهد، اما وقتی به سوءنیت مرد پی میبرد، او را میکشد. اکنون "اوکیکو" به حمایت نیاز دارد. "ریکیا" بر اثر زخمی که برداشته ضعیف شده، و وقتی با وسوسه دیدار دوباره گیشا به سراغ او میرود، رقیبش را زنده میبیند و خود بر اثر شوک میمیرد. حالا خواهر در چهارراهها، بیهوده در انتظار برادر است.
ـ فیلم در طبقهبندی نوع فیلمهای درباره سامورائیهای سنتی (بدون جنگ و جدال) قرار میگیرد، اما در سینمای دهه ۱۹۲۰ ژاپن، اثری غیرمتعارف بهشمار میآید. قهرمانان فیلم، موجوداتی "زمینی" هستند و سامورائی جوان آن، پهلوانی متکبر و بیعیب و نقص نیست؛ او مردی ضعیف و رنجور است و داستان بهطور عمده از منظر او روایت میشود. فیلم، در تدوین، متأثر از سینمای شوروی و فیلمهای اکسپرسیونیستی در دههٔ ۱۹۲۰ است.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید بلیط هواپیما
ایران اسرائیل آمریکا روز معلم رهبر انقلاب معلمان مجلس شورای اسلامی بابک زنجانی مجلس خلیج فارس دولت دولت سیزدهم
زلزله تهران فضای مجازی شهرداری تهران سیل پلیس قوه قضاییه آموزش و پرورش بارش باران سلامت دستگیری وزارت بهداشت
قیمت خودرو خودرو بازار خودرو قیمت دلار قیمت طلا دلار بانک مرکزی سایپا ایران خودرو کارگران روز کارگر حقوق بازنشستگان
مسعود اسکویی تلویزیون رضا عطاران سریال سینمای ایران سینما فیلم دفاع مقدس رسانه ملی
دانشگاه علوم پزشکی انتخاب رشته مکزیک
رژیم صهیونیستی غزه جنگ غزه فلسطین چین روسیه حماس نوار غزه ترکیه عربستان یمن اوکراین
پرسپولیس فوتبال سپاهان استقلال تراکتور باشگاه استقلال لیگ برتر ایران رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ لیگ برتر باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی همراه اول شبکه های اجتماعی دبی اینستاگرام تبلیغات اپل گوگل وزیر ارتباطات ناسا
خواب فشار خون کبد چرب کاهش وزن دیابت ویتامین قهوه داروخانه