پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 2 May, 2024
مجله ویستا


اصول بازاریابی خدمات مسافرتی و گردشگری


اصول بازاریابی خدمات مسافرتی و گردشگری
نویسنده : کتابچی - محمدمهدی
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۳/۱۱/۱۷
رده دیویی : ۶۵۸.۸
قطع : وزیری
جلد : سولفون
تعداد صفحه : ۲۰۰
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : G۱۵۵/آ۱ک۲۳
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۸۲۰۷-۰۴-۶

نگارنده در فصل نخست کتاب به تعریف و مفاهیم و اهداف بازاریابی پرداخته و سپس موارد مرتبط با خدمات مسافرتی و گردشگری و بازاریابی آن را از طریق شبکه اینترنت بررسی نموده است و پس از آن این مباحث را مطرح ساخته است: منابع و شیوه‌های تحقیق', 'شناخت عوامل بازار', 'بودجه‌بندی و قیمت‌گذاری', 'تحلیل بازاریابی', 'برنامه‌ریزی', 'تفکر نظام‌مند در بازاریابی', 'مدیریت ترکیبی بازاریابی' و 'تبلیغات و پیشبرد فروش'.