یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 5 May, 2024
مجله ویستا


روان‌شناسی تبلیغات: راهبردهای روان‌شناختی تبلی‌ غ (با مخاطبان جوان)


روان‌شناسی تبلیغات: راهبردهای روان‌شناختی تبلی‌ غ (با مخاطبان جوان)
نویسنده : کریمی - عبدالعظیم
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۱/۱۲/۱۰
رده دیویی : ۶۵۹.۱
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۰۴
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۵۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۷۳۰۹-۲۵-۲

کتاب در دو بخش تدوین شده است .در بخش نخست با عنوان 'گستره و ابعاد تبلی‌ غ 'اطلاعاتی درباره تبلیغات در عصر جدید (زمان شناسی تبلی‌ غ) و مخاطب شناسی در تبلی‌ غ (روان شناسی نوجوانی) درج گردیده است .سپس شیوه‌ها و مراحل تبلی‌ غ (روش شناسی تبلی‌ غ) توضیح داده شده است و نکته‌ها و گذاره‌های روان شناختی در تبلی‌ غ و تربیت مطرح گردیده است' .چگونگی تبلی‌ غ و آموزش ارزش‌ها (مضمون شناسی) 'و 'اصول و ویژگی‌های تبلی‌ غ در قرآن 'از دیگر مباحث بخش نخست هستند .بخش دوم مشتمل بر حکمت‌ها و حکایت‌هایی است که برخی از موضوعات آن بدین قرارند' :انواع مخاطب‌ها در تبلی‌ غ', 'تبلی‌ غ با زبان جوانان', 'پرورش حس دینی', 'تبلی‌ غ عادت گریز'!, 'اول اندیشه وانگهی گفتار 'و 'تبلی‌ غ درونی و نیت در تبلی‌ غ ;' همچنین در کتاب 3پیوست با موضوعات 'آشنایی بیشتر با دوره نوجوانی', 'خصوصیات دوره نوجوانی بر حسب سال به سال (از 10تا 16سالگی) 'و 'قدرت اقناع سازی تبلیغات 'آورده شده است .