چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 15 May, 2024
مجله ویستا


مدیریت کیفیت فراگیر در خدمات بهداشت و درمان


نویسنده : انصاری - حسنعبادی‌فردآذر - فربد
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۰/۰۴/۱۳
رده دیویی : ۶۵۸.۵۶۲
قطع : جیبی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۵۲
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۲۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۹۳۱۰۹-۲-۴

مطالب این کتاب در پنج بخش سامان یافته است .در بخش نخست از مفهوم مدیریت و سیر پیشرفت آن سخن به میان آمده است .در بخش دوم و سوم به اصول کیفیت فراگیر در سازمان‌های مراقبت بهداشت اشاره شده, افزون بر آن, ویژگی‌های کیفیت فراگیر ـ در ارتباط با سازمان‌های پزشکی ـ ذکر گردیده است .در بخش چهارم مدل‌ها و روش‌های اجرای کیفیت فراگیر بررسی و ارزیابی می‌شود و در پایان نیز جنبه‌های مختلف مدیریت داده (گردآوری, سازماندهی, تحلیل, نمایش و (...در کیفیت فراگیر تبیین می‌گردد .