پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 2 May, 2024
مجله ویستا


بهبود تطبیقی (بنچ مارکینگ) در آموزش عالی


بهبود تطبیقی (بنچ مارکینگ) در آموزش عالی
نویسنده : جکسون - نورمنلاند - هلن‌سارایوسفیان‌املشی - رضا
مترجم : قاسمی - محمدوارثی - محسن
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۲/۰۹/۲۳
رده دیویی : ۳۷۸.۴۱
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۸۸
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : LB۲۳۴۱/ج۸ب۹
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۱۷۰۰
شابک : ۹۶۴-۴۵۲-۱۵۳-۶

در این کتاب بهبود تطبیقی به منزله ابزاری برای دست یابی به سطح مطلوب کیفیت در نظام آموزش عالی معرفی شده چگونگی به کارگیری آن در سطح نظام آموزش عالی کشور بریتانیا تشریح گردیده است. بخش های اصلی کتاب عبارت اند از: کلیات, بهبود تطبیقی به منظور ارتقای کیفیت خدمات آموزشی و کنترل استانداردها, بهبود تطبیقی به منظور ارتقای کیفیت خدمات و فرایندهای اداری و کسب و کار جهت حمایت از آموزش عالی و بهبود تطبیقی در سایر نظام های آموزش عالی و بهبود تطبیقی فراملی.