پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 16 May, 2024
مجله ویستا
ابزارهای بازاریابی (Marketing tools)
تاریخ نشر : ۸۵۰۳۲۴
تیراژ : ۱۰۰۰
تعداد صفحه : ۷۲
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۵۸۱۶-۲۵-۴
شماره کنگره : ۸۵۳۲۴۰۶۱
رده دیویی : ۶۵۸.۸
محل نشر : تهران
جلد : شومیز
قطع : رقعی
زبان کتاب : فارسی
نوع اثر : تالیف
نویسنده : عیدی - رامین
در کتاب عنوان شده است: 'بازاریابی فرآیندی اجتماعی و مدیریتی تلقی میشود که از طریق آن افراد یا گروهها از طریق تولید و مبادلهی کالا با هم به امر تامین نیازها و خواستههای خود اقدام میکنند. هدف بازاریابی ازدیاد فروش است. هدف، شناخت، و آگاهی یافتن از ویژگیها و خصوصیات مشتری به نحوی است که کالا یا خدمت ارایه شده دقیقا مناسب وی باشد و خود محصول، خودش را به فروش برساند'. بر این اساس در کتاب، مباحثی از این قبیل مطرح گردیده است: استراتژی بازاریابی، تجزیه و تحلیل بازار، تصمیمات تبلیغات و شناسایی محصول، تبلیغات، فروش شخصی، روابط عمومی و تبلیغرسانی، اقتصادی بودن برنامهی بازاریابی، انواع فروشندگان، و مشخصات بازاریان و فروشندگان خوب. در پایان نیز، توصیههایی در خصوص مدیریت کاری و شخصی فراهم آمده که از آن جمله است: اندیشههای مثبت خود را غنیتر کنید؛ افکار بزرگ در ذهن بپرورانید؛ از عبارتهای مودبانه زیاد استفاده کنید؛ در کارها از قوهی تخیل خود استفاده کنید؛ ریسکپذیر باشید؛ نوآور باقی بمانید؛ و تغییر را خوب بپذیرید.
تیراژ : ۱۰۰۰
تعداد صفحه : ۷۲
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۵۸۱۶-۲۵-۴
شماره کنگره : ۸۵۳۲۴۰۶۱
رده دیویی : ۶۵۸.۸
محل نشر : تهران
جلد : شومیز
قطع : رقعی
زبان کتاب : فارسی
نوع اثر : تالیف
نویسنده : عیدی - رامین
در کتاب عنوان شده است: 'بازاریابی فرآیندی اجتماعی و مدیریتی تلقی میشود که از طریق آن افراد یا گروهها از طریق تولید و مبادلهی کالا با هم به امر تامین نیازها و خواستههای خود اقدام میکنند. هدف بازاریابی ازدیاد فروش است. هدف، شناخت، و آگاهی یافتن از ویژگیها و خصوصیات مشتری به نحوی است که کالا یا خدمت ارایه شده دقیقا مناسب وی باشد و خود محصول، خودش را به فروش برساند'. بر این اساس در کتاب، مباحثی از این قبیل مطرح گردیده است: استراتژی بازاریابی، تجزیه و تحلیل بازار، تصمیمات تبلیغات و شناسایی محصول، تبلیغات، فروش شخصی، روابط عمومی و تبلیغرسانی، اقتصادی بودن برنامهی بازاریابی، انواع فروشندگان، و مشخصات بازاریان و فروشندگان خوب. در پایان نیز، توصیههایی در خصوص مدیریت کاری و شخصی فراهم آمده که از آن جمله است: اندیشههای مثبت خود را غنیتر کنید؛ افکار بزرگ در ذهن بپرورانید؛ از عبارتهای مودبانه زیاد استفاده کنید؛ در کارها از قوهی تخیل خود استفاده کنید؛ ریسکپذیر باشید؛ نوآور باقی بمانید؛ و تغییر را خوب بپذیرید.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
دولت سیزدهم مازندران وزیر کشور دولت مجلس شورای اسلامی رئیس جمهور تعطیلی شنبه ها شورای نگهبان احمد وحیدی قوه قضائیه مجلس دوازدهم حسن روحانی
سیل مشهد ایران سیل مشهد هواشناسی پلیس تهران بارش باران قوه قضاییه شهرداری تهران قتل فضای مجازی
قیمت دلار قیمت طلا خودرو قیمت خودرو مالیات مسکن بازار خودرو دلار بانک مرکزی ایران خودرو سایپا بورس
نمایشگاه کتاب کتاب تلویزیون سریال سحر دولتشاهی همایون شجریان نمایشگاه کتاب تهران فردوسی موسیقی شاهنامه دفاع مقدس سینما
سرعت اینترنت دانشگاه تهران شورای عالی انقلاب فرهنگی
رژیم صهیونیستی غزه فلسطین اسرائیل جنگ غزه روسیه آمریکا حماس چین اوکراین ترکیه طوفان الاقصی
فوتبال استقلال پرسپولیس لیگ برتر لیگ برتر انگلیس تراکتور باشگاه استقلال بازی رئال مادرید لیگ برتر ایران جواد نکونام فولاد خوزستان
هوش مصنوعی گوگل آیفون اپل عیسی زارع پور تلفن همراه دوربین موبایل ناسا
بارداری کاهش وزن خواب دیابت سرماخوردگی اضطراب زوال عقل آلزایمر کارتخوان