یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 12 May, 2024
مجله ویستا
مدیریت کیفیت: مبتنی بر نیازمندیهای ISO 9000 در سازمانهای خدماتی: مبانی پیشرفت کیفیت
نویسنده : صفوی - مجتبی
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۰/۰۴/۳۰
رده دیویی : ۶۵۸.۵۶۲
قطع : رقعی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۶۰
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۹۳۰۸۷-۰-۹
در این کتابچه مطالبی به اختصار درباره نحوه استفاده از استاندارد 0 ISO900 در سازمانهای خدماتی, همچنین افزایش کارآیی مدیریت کیفیت فراهم آمده است . موضوعات اصلی کتاب بدین قرار است :نحوه مدیریت کیفیت در بخش خدمات, اصول سیستم کیفیت (نظیر :مسئولیت مدیریت, منابع مورد نیاز سیستم کیفیت, ساختار سیستم کیفیت در سازمان خدماتی و وجوه تماس با مشتری) و عناصر عملیاتی سیستم کیفیت (چون :فرآیند بازاریابی, فرآیند طراحی خدمت, مشخصات کنترل کیفیت خدمت و فرآیند ارائه خدمت) .در پایان کتاب, شیوههای تجزیه و تحلیل و بهبود عملکرد خدمت بازگو شده است .
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
مجلس شورای اسلامی ایران مجلس صادق زیباکلام انتخابات مجلس دوازدهم انتخابات مجلس انتخابات مجلس دوازدهم دولت انتخابات مجلس شورای اسلامی ستاد انتخابات کشور رهبر انقلاب
تهران قتل هواشناسی فضای مجازی شهرداری تهران سیل زلزله سازمان هواشناسی پلیس وزارت بهداشت آتش سوزی سلامت
خودرو قیمت دلار قیمت طلا قیمت خودرو بازار خودرو سایپا گاز حقوق بازنشستگان بورس نمایشگاه نفت ایران خودرو بانک مرکزی
کتاب نمایشگاه کتاب تهران دفاع مقدس نمایشگاه کتاب رضا عطاران کیانوش عیاری سینمای ایران تلویزیون نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران سینما سریال کتابخانه
خورشید فناوری تجهیزات پزشکی
رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه فلسطین جنگ غزه آمریکا حماس روسیه سازمان ملل افغانستان رفح اوکراین
پرسپولیس فوتبال استقلال رئال مادرید لیگ برتر هوادار باشگاه پرسپولیس سپاهان لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر ایران بازی تراکتور
هوش مصنوعی همراه اول شفق قطبی دبی ناسا ایلان ماسک نوآوری اپل تبلیغات گوگل طوفان خورشیدی
سرطان درمان و آموزش پزشکی کاهش وزن رژیم غذایی زیبایی فشار خون بارداری توت فرنگی هندوانه