یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 12 May, 2024
مجله ویستا


مدیریت کیفیت: مبتنی بر نیازمندی‌های ISO 9000 در سازمان‌های خدماتی: مبانی پیشرفت کیفیت


مدیریت کیفیت: مبتنی بر نیازمندی‌های ISO 9000 در سازمان‌های خدماتی: مبانی پیشرفت کیفیت
نویسنده : صفوی - مجتبی
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۰/۰۴/۳۰
رده دیویی : ۶۵۸.۵۶۲
قطع : رقعی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۶۰
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۹۳۰۸۷-۰-۹

در این کتابچه مطالبی به اختصار درباره نحوه استفاده از استاندارد 0 ISO900 در سازمان‌های خدماتی, همچنین افزایش کارآیی مدیریت کیفیت فراهم آمده است . موضوعات اصلی کتاب بدین قرار است :نحوه مدیریت کیفیت در بخش خدمات, اصول سیستم کیفیت (نظیر :مسئولیت مدیریت, منابع مورد نیاز سیستم کیفیت, ساختار سیستم کیفیت در سازمان خدماتی و وجوه تماس با مشتری) و عناصر عملیاتی سیستم کیفیت (چون :فرآیند بازاریابی, فرآیند طراحی خدمت, مشخصات کنترل کیفیت خدمت و فرآیند ارائه خدمت) .در پایان کتاب, شیوه‌های تجزیه و تحلیل و بهبود عملکرد خدمت بازگو شده است .