یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 5 May, 2024
مجله ویستا
بازاریابی اثربخش
نویسنده : علی - موآ
مقدمه :جباری - محمدرضا
مترجم : منتظری - محمد
ویراستار : شریعتیراد - سمیه
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۲/۰۷/۲۶
رده دیویی : ۶۵۸.۸
قطع : رقعی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۷۲
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HF۵۴۱۵/ع۸ب۲
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۴۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۵۸۹۰-۲۳-۳
نویسنده در این کتاب علاوه بر توصیف مفاهیم بازاریابی, روشهای بازاریابی اثر بخش را ـ با استفاده از راهکارهای عملی و بررسیهای موردی ـ تجزیه و تحلیل نموده است .مباحث کتاب عبارتاند از :درک بازاریابی, تجزیه و تحلیل آمیزه بازاریابی, شناخت مشتری, دلایل خرید مشتری, ایجاد رابطه معاملاتی, و جذب مشتریان جدید .
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران شورای نگهبان حسین امیرعبداللهیان امیرعبداللهیان دولت حجاب انتخابات مجلس شورای اسلامی جنگ دولت سیزدهم حسن روحانی انتخابات مجلس دوازدهم
تهران هواشناسی شهرداری تهران سیل یسنا شهرداری باران فضای مجازی سازمان هواشناسی هلال احمر آتش سوزی سامانه بارشی
قیمت دلار یارانه قیمت خودرو خودرو دلار مسکن قیمت طلا بانک مرکزی تورم بازار خودرو حقوق بازنشستگان ارز
تلویزیون نمایشگاه کتاب رسانه مسعود اسکویی صدا و سیما رهبر انقلاب مهران غفوریان موسیقی صداوسیما سریال سینمای ایران تئاتر
فسیل
اسرائیل رژیم صهیونیستی فلسطین جنگ غزه حماس روسیه نوار غزه اوکراین انگلیس ایالات متحده آمریکا یمن طوفان الاقصی
فوتبال استقلال پرسپولیس رئال مادرید سپاهان مهدی طارمی لیگ برتر جواد نکونام بارسلونا باشگاه استقلال علی خطیر بازی
هوش مصنوعی اینستاگرام گوگل اپل ناسا پهپاد تبلیغات عکاسی کولر
دیابت چای توت فرنگی کودک چاقی آلرژی