یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 5 May, 2024
مجله ویستا

چند توصیه برای بازاریابی در اقتصاد ضعیف


چند توصیه برای بازاریابی در اقتصاد ضعیف
بدون شک بازاریابی نقشی مهم و موثر در سرنوشت یک سازمان بر عهده دارد . تقویت این بخش یکی از پله های نردبان موفقیت سازمانهاست و در این میان نقش بازاریابی انکار ناپذیر است ، اما در محیطی با اقتصاد ضعیف ، مدیران بازاریابی باید از چه روشهایی برای موفقیت استفاده کنند ؟
● این مدیران باید :
▪ همیشه به بازاریابی فکر کنند .
▪ بازار را هدف قرار دهند و روندهای صنعت و پیشرفت را بیاموزند .
▪ تجارت خود را توسعه دهند .
▪ گروهی را برای مشاوره ، روابط عمومی و بازاریابی تشکیل دهند .
▪ بودجه ثابتی برای بازاریابی تعیین کنند .
▪ با ارائه محصولات جدید همیشه در اذهان مردم حضور داشته باشند .
▪ با مطبوعات در تماس باشند .
▪ همیشه به درخواستها پاسخ دهند .
▪ کار خود را توسعه دهند و بدانند که تنها با تلاش و پشتکار موفق می شوند .
استفاده از این روشها به مدیران اجازه می دهد دورنمای زیبایی از موفقیت در بازاریابی سازمان و درنهایت در کل سازمان را پیش رو ببینند .
منبع : سایت مدیران ایران