سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 7 May, 2024
مجله ویستا


ارزشیابی کتاب فارسی پایه چهارم دانش‌آموزان عقب‌مانده‌ذهنی


ارزشیابی کتاب فارسی پایه چهارم دانش‌آموزان عقب‌مانده‌ذهنی
نویسنده : محمداسماعیلی - الههسیدی - طاهرهفرصتی - مرجان
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۷۸/۱۲/۰۴
رده دیویی : ۳۷۱.۹
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۱۲۶
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۱۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۹۲۰۸۷-۸-X

هدف مولف از این پژوهش, بررسی و تبیین نظریات معلمان مدارس عقب‌مانده ذهنی درباره کتاب فارسی پایه چهارم است با توجه به توانایی‌ها, نیازها و شرایط ویژه دانش‌آموزان عقب‌مانده ذهنی فراهم آمده است .موضوعات کتاب عبارت‌اند از : سنجش میزان دشواری, توالی و ارتباط منطقی دروس, تناسب تمرینات با محتوای دروس, تاثیر دروس در ایجاد علاقه و انگیزه, تاثیر دروس در فعال شدن دانش آموزان, و میزان استفاده از مطالب آموخته شده در زندگی روزمره .