دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 6 May, 2024
مجله ویستا
پستچی همیشه دوبار زنگ میزند - The Postman Always Rings Twice
سال تولید : ۱۹۴۶
کشور تولیدکننده : آمریکا
محصول : مترو ـ گلدوین ـ مایر.
کارگردان : تی گارنت.
فیلمنامهنویس : هاری راسکین و نیون بوش، برمبنای رمانی نوشته جیمز م. کین.
فیلمبردار : سیدنی واگنر.
آهنگساز(موسیقی متن) : جرج باسمن.
هنرپیشگان : لاناترنر، جان گارفیلد، سسیل کلاوی، هیوم کرانین، لیون ایمز، آلن رید، جف یورک و چارلز ویلیامز.
نوع فیلم : سیاه و سفید، ۱۱۳ دقیقه.
"فرانک چمبرز" (گارفیلد)، غریبه سرگردان، در یک کافه کنار جاده با صاحب آن "نیک اسمیت" (کلاوی) و همسرش "کورا" (ترنر) آشنا میشود، آنجا بهعنوان کارگر استخدام میشود و پنهانی با "کورا" رابطه برقرار میکند. آن دو با اجرای نقشهای "نیک" را از سر راه برمیدارند اما اختلافات میانشان و پیگیری پلیس و قانون، فرجام تلخی را رقم میزند...
٭ بهترین اقتباس از رمان پرآوازه کین و از بهترین کارهای گارنت. از نمونههای مهم و اولیه فیلم "نوآر" و برخوردار از جاذبه "حضور" خام و دم دست ترنر تازه کار که کشف تصادفی مسئولان کمپانی بود و با این نقش، هالیوود را فریفته خود کرد. او در نقش زن کافهدار موطلائی و اغلب سفیدپوشی که وسوسه انگیزیاش لحظهای متوقف نمیشود، تمام سرگشتگی گارفیلد و پیچشهای ماجرا را موجه و باورپذیر جلوه میدهد تا جائی که خود کین او را تجسم ایدهآلی برای مخلوق داستانیاش مییابد. فیلم سانسور وقت را برانگیخت، هرچند در پایان با تصریح عذاب وجدان گارفیلد و مایههای تقدیری / مذهبی، قراردادهای اخلاقی را تا حدی مراعات میکند. در سال ۱۹۸۱ (باب رافلسن) بازسازی میشود.
کشور تولیدکننده : آمریکا
محصول : مترو ـ گلدوین ـ مایر.
کارگردان : تی گارنت.
فیلمنامهنویس : هاری راسکین و نیون بوش، برمبنای رمانی نوشته جیمز م. کین.
فیلمبردار : سیدنی واگنر.
آهنگساز(موسیقی متن) : جرج باسمن.
هنرپیشگان : لاناترنر، جان گارفیلد، سسیل کلاوی، هیوم کرانین، لیون ایمز، آلن رید، جف یورک و چارلز ویلیامز.
نوع فیلم : سیاه و سفید، ۱۱۳ دقیقه.
"فرانک چمبرز" (گارفیلد)، غریبه سرگردان، در یک کافه کنار جاده با صاحب آن "نیک اسمیت" (کلاوی) و همسرش "کورا" (ترنر) آشنا میشود، آنجا بهعنوان کارگر استخدام میشود و پنهانی با "کورا" رابطه برقرار میکند. آن دو با اجرای نقشهای "نیک" را از سر راه برمیدارند اما اختلافات میانشان و پیگیری پلیس و قانون، فرجام تلخی را رقم میزند...
٭ بهترین اقتباس از رمان پرآوازه کین و از بهترین کارهای گارنت. از نمونههای مهم و اولیه فیلم "نوآر" و برخوردار از جاذبه "حضور" خام و دم دست ترنر تازه کار که کشف تصادفی مسئولان کمپانی بود و با این نقش، هالیوود را فریفته خود کرد. او در نقش زن کافهدار موطلائی و اغلب سفیدپوشی که وسوسه انگیزیاش لحظهای متوقف نمیشود، تمام سرگشتگی گارفیلد و پیچشهای ماجرا را موجه و باورپذیر جلوه میدهد تا جائی که خود کین او را تجسم ایدهآلی برای مخلوق داستانیاش مییابد. فیلم سانسور وقت را برانگیخت، هرچند در پایان با تصریح عذاب وجدان گارفیلد و مایههای تقدیری / مذهبی، قراردادهای اخلاقی را تا حدی مراعات میکند. در سال ۱۹۸۱ (باب رافلسن) بازسازی میشود.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران رهبر انقلاب رافائل گروسی حج انتخابات مجلس شورای اسلامی دولت شورای نگهبان حجاب دولت سیزدهم حسین امیرعبداللهیان رسانه
تهران شهرداری تهران هواشناسی وزارت بهداشت قتل قوه قضاییه فضای مجازی آموزش و پرورش سلامت سازمان هواشناسی شهرداری باران
ایران خودرو قیمت دلار قیمت طلا بانک مرکزی خودرو قیمت خودرو بازار خودرو دلار قیمت مسکن حقوق بازنشستگان بورس
تئاتر محمدعلی علومی نمایشگاه کتاب تلویزیون سریال مهناز افشار دفاع مقدس سینمای ایران صدا و سیما سینما صداوسیما مهاجرت
مغز دانشگاه آزاد اسلامی دانش بنیان
رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه فلسطین آمریکا حماس جنگ غزه روسیه اوکراین طوفان الاقصی رفح طالبان
پرسپولیس فوتبال استقلال لیگ برتر لیگ برتر ایران نساجی رئال مادرید بازی بارسلونا سپاهان جواد نکونام باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی اپل سامسونگ آیفون گوگل باتری مایکروسافت اندروید اینستاگرام ناسا ماهواره
رژیم غذایی بیمه زیبایی ویتامین چای کاهش وزن آلرژی دندانپزشکی