جمعه, ۱۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 3 May, 2024
مجله ویستا
گردشگری بینالمللی
تاریخ نشر : ۸۴۰۶۰۲
تیراژ : ۲۰۰۰
تعداد صفحه : ۲۷۶
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۰۰-۰۹۹۲-X
رده دیویی : ۳۳۸.۴۷۹۱
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : انگلیسی
قطع : وزیری
جلد : شومیز
محل نشر : تهران
مترجم : گوهریان - محمدابراهیم
مترجم : کتابچی - محمدمهدی
نویسنده : ولا - فرانسوا
نویسنده : بشرل - لیونل
در کتاب حاضر دیدگاه جدیدی از دانش جهانگردی معاصر که توسط 'فرانسوالا' و 'یونل بیچریل' دو تن از صاحبنظران صنعت گردشگری، طی تحقیقات انجام شده مطرح گردیده است. بدین سان، در کتاب قانون عرضه و تقاضا همراه با تحلیلی از بازاریابی، تاثیرهای اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی، زمینههای توسعه و خط مشی گردشگری بیان شده است، در فصل نخست کتاب مفاهیم، تعاریف و، ویژگیهای گردشگری مطرح شده سپس در فصل دوم، بازارهای گردشگری در مناطق ششگانه بررسی میشود. فصل سوم و چهارم، به جنبههای نظری عوامل تعیین کنندهی اقتصاد گردشگری در بازاریابی اختصاص دارد. در فصل پنجم به آمارهای صنعت گردشگری، اشتغالزایی، آموزش نیروی انسانی، پیامدهای زیست محیطی و اجتماعی ـ فرهنگی، تاثیرهای آن بر تجارت جهانی، تراز پرداختها و تراز سرمایهای این صنعت اشاره شده است. فصل ششم دربارهی سازمانهای گردشگری و سیاستهای پیشبردی آنان است که در پایان، سیاستها و راهکارهای توسعهی گردشگران در کشورهای مختلف صنعتی بررسی میشود.
تیراژ : ۲۰۰۰
تعداد صفحه : ۲۷۶
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۰۰-۰۹۹۲-X
رده دیویی : ۳۳۸.۴۷۹۱
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : انگلیسی
قطع : وزیری
جلد : شومیز
محل نشر : تهران
مترجم : گوهریان - محمدابراهیم
مترجم : کتابچی - محمدمهدی
نویسنده : ولا - فرانسوا
نویسنده : بشرل - لیونل
در کتاب حاضر دیدگاه جدیدی از دانش جهانگردی معاصر که توسط 'فرانسوالا' و 'یونل بیچریل' دو تن از صاحبنظران صنعت گردشگری، طی تحقیقات انجام شده مطرح گردیده است. بدین سان، در کتاب قانون عرضه و تقاضا همراه با تحلیلی از بازاریابی، تاثیرهای اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی، زمینههای توسعه و خط مشی گردشگری بیان شده است، در فصل نخست کتاب مفاهیم، تعاریف و، ویژگیهای گردشگری مطرح شده سپس در فصل دوم، بازارهای گردشگری در مناطق ششگانه بررسی میشود. فصل سوم و چهارم، به جنبههای نظری عوامل تعیین کنندهی اقتصاد گردشگری در بازاریابی اختصاص دارد. در فصل پنجم به آمارهای صنعت گردشگری، اشتغالزایی، آموزش نیروی انسانی، پیامدهای زیست محیطی و اجتماعی ـ فرهنگی، تاثیرهای آن بر تجارت جهانی، تراز پرداختها و تراز سرمایهای این صنعت اشاره شده است. فصل ششم دربارهی سازمانهای گردشگری و سیاستهای پیشبردی آنان است که در پایان، سیاستها و راهکارهای توسعهی گردشگران در کشورهای مختلف صنعتی بررسی میشود.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
غزه ایران روسیه مجلس شورای اسلامی نیکا شاکرمی دولت سیزدهم روز معلم معلمان رهبر انقلاب مجلس بابک زنجانی دولت
سلامت یسنا آتش سوزی قوه قضاییه تهران بارش باران پلیس شهرداری تهران سیل آموزش و پرورش فضای مجازی
قیمت خودرو قیمت طلا قیمت دلار خودرو بازار خودرو دلار سایپا بانک مرکزی ایران خودرو
نمایشگاه کتاب سریال کتاب مسعود اسکویی تلویزیون سینما سینمای ایران دفاع مقدس موسیقی
اسرائیل رژیم صهیونیستی فلسطین جنگ غزه حماس نوار غزه چین اوکراین ترکیه انگلیس نتانیاهو ایالات متحده آمریکا
فوتبال استقلال پرسپولیس علی خطیر سپاهان باشگاه استقلال لیگ برتر ایران تراکتور لیگ برتر رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ
هوش مصنوعی تماس تصویری گوگل اپل آیفون همراه اول تبلیغات اینستاگرام ناسا
خواب بیمه فشار خون کبد چرب کاهش وزن دیابت