چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 15 May, 2024
مجله ویستا
پس از تمرین - After The Rehearsal
سال تولید : ۱۹۸۳
کشور تولیدکننده : سوئد
محصول : یورن دونر
کارگردان : اینگمار برگمان
فیلمنامهنویس : اینگمار برگمان
فیلمبردار : سون نیکویست
آهنگساز(موسیقی متن) : -
هنرپیشگان : ارلاند یوزفسون، اینگرید تولین، لنا اولین و برتیل گوو.
نوع فیلم : رنگی، ۷۲ دقیقه.
«هنریک» (یوزفسون)، کارگردان پابهسن گذاشته تآتر، گذشته و آلام و رنجهائی را که بهویژه برای بازیگران زن اجراهایش به بار آورده، مرور میکند. او که در حال تمرین اجرائی از یک نمایش «استریندبرگ» است، نسبت به «آنا» (اولین)، زن جوان نقش اول نمایش، کششی در خود حس میکند اما این را پنهان نگه میدارد، سرانجام طی بحثی طولانی که پس از یکی از تمرینها میان او و «آنا» در میگیرد، کارگردان و بازیگر رابطه زندگی و تآتر را پُر از تلخ کامیهای ناگزیر مییابند و «هنریک» به یاد میآورد که زمانی رابطه بدفرجامی با مادرِ «آنا»، «راکل» (تولین)، یک زن بازیگر دیگر، داشته است...
* این فیلم تلویزیونی را برگمان یک سال پس از فانی و الکساندر که به ادعای خود او قرار بود آخرین فیلمش باشد، ساخت. پس از تمرین ادای دینی است به تآتر، بهعنوان یکی از دلمشغولیهای اساسی برگمان و فقط استادی او است که به فیلم درآمدن چنین دستمایهای را توجیه میکند. تمام فیلم در یک صحنه ثابت که همان دکور نمایش استریندبرگ است، میگذرد و حول برخوردهای سه شخصیت (با سه بازی خیره کننده) پیش میرود. بهرغم این که ظاهراً پشت صحنه یک نمایش را شاهدیم، حرکتها و رفتارها آشکارا خود برازنده یک اجرای بینقص هستند.
کشور تولیدکننده : سوئد
محصول : یورن دونر
کارگردان : اینگمار برگمان
فیلمنامهنویس : اینگمار برگمان
فیلمبردار : سون نیکویست
آهنگساز(موسیقی متن) : -
هنرپیشگان : ارلاند یوزفسون، اینگرید تولین، لنا اولین و برتیل گوو.
نوع فیلم : رنگی، ۷۲ دقیقه.
«هنریک» (یوزفسون)، کارگردان پابهسن گذاشته تآتر، گذشته و آلام و رنجهائی را که بهویژه برای بازیگران زن اجراهایش به بار آورده، مرور میکند. او که در حال تمرین اجرائی از یک نمایش «استریندبرگ» است، نسبت به «آنا» (اولین)، زن جوان نقش اول نمایش، کششی در خود حس میکند اما این را پنهان نگه میدارد، سرانجام طی بحثی طولانی که پس از یکی از تمرینها میان او و «آنا» در میگیرد، کارگردان و بازیگر رابطه زندگی و تآتر را پُر از تلخ کامیهای ناگزیر مییابند و «هنریک» به یاد میآورد که زمانی رابطه بدفرجامی با مادرِ «آنا»، «راکل» (تولین)، یک زن بازیگر دیگر، داشته است...
* این فیلم تلویزیونی را برگمان یک سال پس از فانی و الکساندر که به ادعای خود او قرار بود آخرین فیلمش باشد، ساخت. پس از تمرین ادای دینی است به تآتر، بهعنوان یکی از دلمشغولیهای اساسی برگمان و فقط استادی او است که به فیلم درآمدن چنین دستمایهای را توجیه میکند. تمام فیلم در یک صحنه ثابت که همان دکور نمایش استریندبرگ است، میگذرد و حول برخوردهای سه شخصیت (با سه بازی خیره کننده) پیش میرود. بهرغم این که ظاهراً پشت صحنه یک نمایش را شاهدیم، حرکتها و رفتارها آشکارا خود برازنده یک اجرای بینقص هستند.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران رئیس جمهور مجلس شورای اسلامی مجلس دولت سیزدهم دولت رهبر انقلاب قوه قضاییه شورای نگهبان صادق زیباکلام قوه قضائیه مجلس دوازدهم
قتل پلیس تهران هواشناسی شهرداری تهران آموزش و پرورش بارش باران دستگیری پلیس راهور سازمان هواشناسی سیل شورای شهر تهران
یارانه بانک مرکزی قیمت خودرو قیمت دلار خودرو قیمت طلا سایپا بازار خودرو بورس مسکن دلار ایران خودرو
فردوسی نمایشگاه کتاب شاهنامه همایون شجریان سحر دولتشاهی تلویزیون نمایشگاه کتاب تهران کتاب سینمای ایران دفاع مقدس سریال حج
دانشگاه تهران وزارت علوم فضا تحقیقات و فناوری آیفون
اسرائیل رژیم صهیونیستی غزه فلسطین آمریکا جنگ غزه روسیه حماس چین افغانستان اوکراین ترکیه
فوتبال استقلال پرسپولیس لیگ برتر رئال مادرید باشگاه استقلال فولاد خوزستان لیگ برتر ایران مهدی طارمی فولاد بازی لیگ برتر فوتبال ایران
هوش مصنوعی گوگل همراه اول موبایل دوربین تبلیغات هواپیما ناسا نوآوری اپل ایلان ماسک
سرطان کاهش وزن زوال عقل پنیر ویتامین کودک نمک واکسن سلامت روان بارداری