چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 15 May, 2024
مجله ویستا
روانشناسی تربیتی
تاریخ نشر : ۸۴۰۶۱۴
تیراژ : ۳۰۰۰
تعداد صفحه : ۲۲۴
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۷۵۳۷-۸۱-۶
رده دیویی : ۳۷۰.۱۵
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
قطع : وزیری
جلد : شومیز
محل نشر : تهران
مترجم : بیابانگرد - اسماعیل
مترجم : نعمتی - سیدعلی
نویسنده : بنتهام - سوزان
در آغاز کتاب خاطرنشان شده است: 'روان شناسی تربیتی شاخهای از روان شناسی است که به موضوعها و مسائل مرتبط با آموزش و یادگیری میپردازد. این رشتهی روان شناسی، به همهی عوامل دستاندرکار آموزش و پرورش (تعلیم و تربیت) به ویژه معلمان و دانشآموزان کمک میکند تا تکالیف و وظایف خود را به نحو بهتری انجام دهند و بازدهی و کارآیی بیشتری داشته باشند. برای آموزش اثربخش و یادگیری عمیق، معنادار، توام با انگیزهی درونی و آسان، ضروری است که معلمان از موضوعهایی چون مبانی نظری یادگیری، سبکهای یادگیری، انگیزش، سبکهای تدریس، نیازهای آموزشی خاص، تفاوتهای فرهنگی و جنسیتی، چگونگی طراحی و تنظیم محیطهای آموزشی، سنجش و ارزیابی، و نیز علل و عوامل موثر در مشکلات روانی و عاطفی برخی از دانشآموزان در رفتارهای مخرب آنها در مدرسه آگاه باشند'. مباحث کتاب عبارتاند از: 'چشماندازی به یادگیری، رویکرد شناختی'، 'چشماندازی به یادگیری: رویکردهای رفتارگرایی و انسانگرایی'، 'سنجش عملکرد آموزشی'، 'نیازهای آموزشی خاص'، 'تفاوتهای فرهنگی و جسیتی'، 'سبکهای یادگیری و تدریس'، 'انگیزش'، 'رفتار مخرب در مدارس'، 'طراحی و تنظیم محیطهای آموزشی' و موارد کمک کننده به مطالعه'.
تیراژ : ۳۰۰۰
تعداد صفحه : ۲۲۴
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۷۵۳۷-۸۱-۶
رده دیویی : ۳۷۰.۱۵
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
قطع : وزیری
جلد : شومیز
محل نشر : تهران
مترجم : بیابانگرد - اسماعیل
مترجم : نعمتی - سیدعلی
نویسنده : بنتهام - سوزان
در آغاز کتاب خاطرنشان شده است: 'روان شناسی تربیتی شاخهای از روان شناسی است که به موضوعها و مسائل مرتبط با آموزش و یادگیری میپردازد. این رشتهی روان شناسی، به همهی عوامل دستاندرکار آموزش و پرورش (تعلیم و تربیت) به ویژه معلمان و دانشآموزان کمک میکند تا تکالیف و وظایف خود را به نحو بهتری انجام دهند و بازدهی و کارآیی بیشتری داشته باشند. برای آموزش اثربخش و یادگیری عمیق، معنادار، توام با انگیزهی درونی و آسان، ضروری است که معلمان از موضوعهایی چون مبانی نظری یادگیری، سبکهای یادگیری، انگیزش، سبکهای تدریس، نیازهای آموزشی خاص، تفاوتهای فرهنگی و جنسیتی، چگونگی طراحی و تنظیم محیطهای آموزشی، سنجش و ارزیابی، و نیز علل و عوامل موثر در مشکلات روانی و عاطفی برخی از دانشآموزان در رفتارهای مخرب آنها در مدرسه آگاه باشند'. مباحث کتاب عبارتاند از: 'چشماندازی به یادگیری، رویکرد شناختی'، 'چشماندازی به یادگیری: رویکردهای رفتارگرایی و انسانگرایی'، 'سنجش عملکرد آموزشی'، 'نیازهای آموزشی خاص'، 'تفاوتهای فرهنگی و جسیتی'، 'سبکهای یادگیری و تدریس'، 'انگیزش'، 'رفتار مخرب در مدارس'، 'طراحی و تنظیم محیطهای آموزشی' و موارد کمک کننده به مطالعه'.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران رئیس جمهور سید ابراهیم رئیسی مجلس شورای اسلامی قوه قضاییه مجلس رهبر انقلاب شورای نگهبان قوه قضائیه دولت سیزدهم صادق زیباکلام مجلس دوازدهم
قتل پلیس شهرداری تهران تهران هواشناسی آموزش و پرورش بارش باران دستگیری پلیس راهور سازمان هواشناسی سیل سلامت
یارانه بانک مرکزی قیمت خودرو قیمت دلار خودرو قیمت طلا سایپا بازار خودرو بورس مسکن دلار ایران خودرو
فردوسی شاهنامه همایون شجریان نمایشگاه کتاب سحر دولتشاهی تلویزیون نمایشگاه کتاب تهران کتاب سینمای ایران دفاع مقدس سریال تئاتر
دانشگاه تهران وزارت علوم فضا تحقیقات و فناوری آیفون
اسرائیل رژیم صهیونیستی غزه فلسطین جنگ غزه آمریکا روسیه حماس چین افغانستان اوکراین ترکیه
فوتبال استقلال پرسپولیس لیگ برتر رئال مادرید باشگاه استقلال فولاد خوزستان لیگ برتر ایران مهدی طارمی فولاد بازی لیگ برتر فوتبال ایران
هوش مصنوعی گوگل همراه اول موبایل دوربین تبلیغات هواپیما ناسا نوآوری اپل اینستاگرام
سرطان کاهش وزن زوال عقل پنیر خواب ویتامین کودک واکسن سلامت روان بارداری