پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 2 May, 2024
مجله ویستا
مدیریت بازاریابی: تجزیه و تحلیل, برنامهریزی, اجرا و کنترل
نویسنده : مهدوینیا - محمد
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۱/۰۵/۰۷
رده دیویی : ۶۵۸.۸
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۴۰
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
شماره مجلد : ۱
تیراژ : ۳۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۹۲۸۷۳-۳-۷
در این کتاب پس از تعاریفی در ارتباط با بازاریابی (مانند خواسته, تقاضا, کالا, مبادله و بازار) سیر تحول و تغییرات این مفهوم همگام با دگرگونیها و تحولات اجتماعی و اقتصادی بحث و بررسی شده, سپس همراه با مثالهایی عوامل درونی و بیرونی موثر بر محیط بازاریابی تشریح شده است .این عوامل عبارتاند از :شرکت, تامین کنندهها, واسطهها, مشتریان, رقبا, جامعه, عوامل اقتصادی, عوامل فرهنگی و اجتماعی, و عوامل سیاسی و قانونی .در پایان تقسیمبندی از بازارها و انواع خریداران به دست داده شده و عوامل موثر بر رفتار هر یک بحث و بررسی میشود .
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید بلیط هواپیما
ایران دولت نیکا شاکرمی روز معلم معلمان رهبر انقلاب مجلس شورای اسلامی مجلس دولت سیزدهم حجاب شهید مطهری شورای نگهبان
تهران زلزله هواشناسی معلم شهرداری تهران سیل قوه قضاییه آموزش و پرورش پلیس سلامت سازمان هواشناسی دستگیری
خودرو قیمت خودرو بانک مرکزی قیمت دلار دلار ایران خودرو قیمت طلا سایپا کارگران بازار خودرو تورم قیمت
مسعود اسکویی فضای مجازی تلویزیون رضا عطاران سریال سینمای ایران سینما دفاع مقدس موسیقی تئاتر
دانشگاه علوم پزشکی مکزیک
رژیم صهیونیستی غزه اسرائیل فلسطین آمریکا جنگ غزه چین روسیه نوار غزه حماس عربستان ترکیه
استقلال پرسپولیس فوتبال سپاهان تراکتور لیگ برتر ایران رئال مادرید بایرن مونیخ باشگاه استقلال لیگ قهرمانان اروپا لیگ برتر باشگاه پرسپولیس
اینستاگرام همراه اول دبی واکسن اپل ناسا وزیر ارتباطات تبلیغات گوگل پهپاد
کبد چرب بیماری قلبی کاهش وزن دیابت داروخانه ویتامین طول عمر بارداری