یکشنبه, ۹ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 28 April, 2024
مجله ویستا


استراتژی نام تجاری


استراتژی نام تجاری
ـ نام تجاری چیست؟
ـ آیا یک لوگو است؟
ـ یک نام یا شعار؟
ـ یک طراحی گرافیکی یا رنگ و رو؟
نام تجاری، تجربه­ای است که مشتریان بالقوه یا فعلی شما با شرکت شما داشته­اند. نام تجاری، همان چیزی است که سازمان شما نماد آن است، وعده ای که شما می دهید و هویتی که منتقل می کنید. حال آنکه لوگو، رنگ و رو و شعار، عناصر خلاقانه ای هستند که نام تجاری شما را منتقل می کنند. نام تجاری شما، روز به روز در تعاملی که با بازار دارید، زندگی می کند.
منبع: www.shiftegan.com
منبع : بانک مقالات تخصصی شرکت توسعه مهندسی بازارگستران آتی


همچنین مشاهده کنید