یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 5 May, 2024
مجله ویستا
سرگرمی،تنوع و جذابیت / عیدی سیما به مخاطب
تلویزیون به عنوان یكیاز پرمخاطبترین رسانههای جمعی كهاز وجوه سرگرمی بسیاری برای پركردن اوقات بیكاری مخاطبان درقالب گروههای سنی مختلف از جایگاه ویژهای برخوردار است.
آگاهی از نیاز و ذائقه مخاطب به همراه برنامهریزی دقیق و آشنایی به تولیدات برتر و سرگرمكننده بصری دنیا زمینهای برای توفیق رسانه تلویزیون درجلب نظر و رضایت مخاطب درایام خاص چون نوروز است.
سیما كارنامه نسبتا مقبولی در نوروز ۸۴از نظرخرید، انتخاب و پخش آثار سینمایی جهان ارایه كرد و رضایت مخاطبان سختگیر را تا حدودی جلب كرد.
بهاعتقاد كارشناسان، تغییرات مثبت برنامهای در حوزههای مختلف مدیریتی سیما و حضور صاحبنظران در پخش خریدهای خارجی ضریب خطا در انتخاب و در نهایت پخش را در دوسال گذشته به حداقل رسانده است.
هرچند كه سطح ذائقه مخاطب در رویاروییباشبكههایمختلف ومتنوع ماهوارهای، اینترنت و شبكه نمایش خانگی و دسترسی آسان به آخرین محصولات بصری جهان در افزاش یافته، اما رغبت برای دیدن آثارسینمایی از جعبه وطنی بیشتر است.
صدای زنگ نوروز به گوش میرسد و با توجه به برخی تنگناهای اقتصادی كه تعداد زیادی از مردم را از سیر و سفرباز میدارد و دیدن تلویزیون به عنوان ارزانترین وسیله سرگرمی بیشترین اوقات مخاطبان را به خود اختصاص میدهد.
ایام فراغت نوروزی بستری برای آشتی مخاطبان باتلویزیون و پخش آثار موجه برگرفته از نیاز جامعه، افزایش اعتماد و نشانگر ضریب موفقیت این رسانه است.
انتخاب آثار برجسته و جدید سینمای جهان درقالب گونههای مختلف و متنوع میتواند اسباب نشاط خانوادهها درایام نوروز باشد و اوقات را برای آنها سرگرمكننده نماید.
به اعتقاد صاحب نظران، انتخاب و نمایش آثار برجسته تكراری هرچند برای مخاطب خاص خالیاز لطف نیست اما هیچ گاه مخاطبان گسترده را راضی نخواهد كرد.
آگاهی از نیاز و ذائقه مخاطب به همراه برنامهریزی دقیق و آشنایی به تولیدات برتر و سرگرمكننده بصری دنیا زمینهای برای توفیق رسانه تلویزیون درجلب نظر و رضایت مخاطب درایام خاص چون نوروز است.
سیما كارنامه نسبتا مقبولی در نوروز ۸۴از نظرخرید، انتخاب و پخش آثار سینمایی جهان ارایه كرد و رضایت مخاطبان سختگیر را تا حدودی جلب كرد.
بهاعتقاد كارشناسان، تغییرات مثبت برنامهای در حوزههای مختلف مدیریتی سیما و حضور صاحبنظران در پخش خریدهای خارجی ضریب خطا در انتخاب و در نهایت پخش را در دوسال گذشته به حداقل رسانده است.
هرچند كه سطح ذائقه مخاطب در رویاروییباشبكههایمختلف ومتنوع ماهوارهای، اینترنت و شبكه نمایش خانگی و دسترسی آسان به آخرین محصولات بصری جهان در افزاش یافته، اما رغبت برای دیدن آثارسینمایی از جعبه وطنی بیشتر است.
صدای زنگ نوروز به گوش میرسد و با توجه به برخی تنگناهای اقتصادی كه تعداد زیادی از مردم را از سیر و سفرباز میدارد و دیدن تلویزیون به عنوان ارزانترین وسیله سرگرمی بیشترین اوقات مخاطبان را به خود اختصاص میدهد.
ایام فراغت نوروزی بستری برای آشتی مخاطبان باتلویزیون و پخش آثار موجه برگرفته از نیاز جامعه، افزایش اعتماد و نشانگر ضریب موفقیت این رسانه است.
انتخاب آثار برجسته و جدید سینمای جهان درقالب گونههای مختلف و متنوع میتواند اسباب نشاط خانوادهها درایام نوروز باشد و اوقات را برای آنها سرگرمكننده نماید.
به اعتقاد صاحب نظران، انتخاب و نمایش آثار برجسته تكراری هرچند برای مخاطب خاص خالیاز لطف نیست اما هیچ گاه مخاطبان گسترده را راضی نخواهد كرد.
منبع : خبرگزاری جمهوری اسلامی
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران شورای نگهبان آمریکا انتخابات مجلس شورای اسلامی دولت حسین امیرعبداللهیان حجاب جنگ حسن روحانی دولت سیزدهم دانشگاه تهران
تهران شهرداری تهران هواشناسی سیل فضای مجازی قتل سامانه بارشی شهرداری باران آموزش و پرورش یسنا سلامت
خودرو قیمت دلار قیمت طلا بازار خودرو یارانه قیمت خودرو بانک مرکزی دلار مسکن ایران خودرو حقوق بازنشستگان ارز
تلویزیون سینمای ایران نمایشگاه کتاب دفاع مقدس صدا و سیما کتاب مسعود اسکویی صداوسیما موسیقی سریال مهران غفوریان تئاتر
رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه فلسطین حماس جنگ غزه روسیه اوکراین امیرعبداللهیان نوار غزه انگلیس ایالات متحده آمریکا
فوتبال پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر مهدی طارمی سپاهان جواد نکونام بارسلونا باشگاه استقلال بازی باشگاه پرسپولیس
باتری اپل گوگل آیفون سامسونگ پهپاد عکاسی ناسا مایکروسافت
خواب ویتامین دیابت بیمارستان کاهش وزن فشار خون چای سلامتی توت فرنگی آلرژی کبد چرب اعتماد به نفس