شنبه, ۲۲ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 11 May, 2024
مجله ویستا
سازمان استراتژی محور: چگونه شرکتها و سازمانهای معروف جهان توانستهاند به کمک روش ارزیابی متوازن (Bal
نویسنده : کاپلان - رابرتنورتون - دیوید
مترجم : بختیاری - پرویز
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۳/۰۷/۲۹
رده دیویی : ۶۵۸.۴۰۱۲
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۵۶۰
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HD۳۰/۲۸/ک۱۶س۲
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۳۰۰
شابک : ۹۶۴-۶۱۷۵-۸۹-۹
در این نوشتار ضمن معرفی روش ارزیابی متوازن, داستان موفقیت برخی از سازمانها در پیادهسازی استراتژیهای خود به کمک این روش به تفصیل تشریح گردیده است. گفتنی است که روش بازاریابی متوازن نه تنها با عنوان یک ابزار نیرومند برای ارزیابی عملکرد بلکه با عنوان ابزاری برای تحقق استراتژی به جامعه مدیریت معرفی شده است. مباحث کتاب عبارتاند از: 'ترجمه استراتژی به اصطلاحات عملیاتی', 'همسوسازی سازمان برای ایجاد هم افزایی', 'تبدیل استراتژی به کار هر روز هر کس', 'تبدیل استراتژی به یک فرایند مستمر' و 'بسیج و به حرکت در آوردن تحول از طریق رهبری مدیریت ارشد'.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
انتخابات انتخابات مجلس مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس دوازدهم ایران ستاد انتخابات کشور مجلس مجلس دوازدهم رهبر انقلاب دولت رئیس جمهور دولت سیزدهم
تهران هواشناسی فضای مجازی سیل ترافیک مدارس شهرداری تهران قتل پلیس آموزش و پرورش سازمان هواشناسی ازدواج
چین قیمت خودرو خودرو گاز قیمت طلا مالیات نمایشگاه نفت قیمت دلار بانک مرکزی پالایش و پتروشیمی مسکن دلار
نمایشگاه کتاب کتاب سینما رضا عطاران نمایشگاه کتاب تهران تلویزیون سینمای ایران حضرت معصومه (س) مهران مدیری دفاع مقدس
فناوری مغز دانش بنیان
فلسطین اسرائیل سازمان ملل رژیم صهیونیستی آمریکا جنگ غزه روسیه حماس رفح اوکراین حمله به رفح نوار غزه
فوتبال پرسپولیس سپاهان استقلال لیگ برتر رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ باشگاه پرسپولیس لیگ برتر ایران بازی باشگاه استقلال
هوش مصنوعی فیبرنوری ناسا اپل ایلان ماسک سامسونگ گوگل
ویتامین توت فرنگی آسم روغن زیتون هندوانه کبد چرب