دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 13 May, 2024
مجله ویستا
ایجاد یک نام تجاری سرزنده
به راحتی می توان از طریق تحقیقات انجام شده نتیجه گرفت كه بخش خدمات مشتریان، مجلل ترین بخش شركت ها است و هر فروشنده ای كه در خارج از محیط شركت ها عمل می كند، اگر این تجمل را رعایت نكند محكوم به شكست است. با وجود این، حتی شركت هایی كه به دلیل تولیدات انبوه جایگاه مناسبی در بازار دارند، باید رابطه ای قوی میان مشتر یان و كارمندان ایجاد كنند. این شركت ها اگر كارمندانشان را آموزش دهند و آن ها را از ارزش حقیقی نام تجاری خود مطلع سازند، می توانند در سایه رابطه خوب كارمندان ومشتریان، به سود خوبی دست یافت. نویسندگان این مقاله به صنعت انبار داری محصولات پرداخته اند وبر دو شركت مهم فعال در این صنعت یعنی "كوییك تریپ" و "واوا" تمركز نموده اند. نرخ گردش پولی این دو شركت به ترتیب ۱۴ و۲۲ در صد است. مؤلفان شش اصل را بیان می كنند كه هر دو شركت با رعایت آن ها توانسته اند یك فرهنگ قوی خدمات به مشتریان ایجاد نمایند.
▪ بدانید دنبال چه چیزی هستید:
این اصل بر دیدگاه های خرده فروشان متمركز است و به شركت ها اجازه می دهد افرادی را استخدام نمایند، كه كیفیتی خوب را همراه خود به شركت می آورند.
▪ یافتن استعدادها:
در بازار انبوه محصولات، استعداد افراد نیز مانند یك كالا است اما این كالا یك دارایی كاملاً شخصی و خصوصی است. با نام تجاری خود ایجاد غرور نمایید: كیفیت خدمات مستقیما به ارتباط كارمندان با نام تجاری شركت بستگی دارد. ایجاد حسی مشترك: "واوا" و "كوییك تریپ" تلاش های زیادی انجام داده اند تا وفاداری مشتریانش را از طریق ایجاد حسی مشترك حفظ و افزایش دهند.
▪ مبادله اطلاعات كسب و كار:
كارمندان باید درك روشنی از فعالیت های شركتشان و تعریف آن از موفقیت داشته باشند.
▪ رفع نیاز ها:
برای این كه یك كارمند ارتباطی حسی با شركتش داشته باشد، باید نیازهای او همچون امنیت شغلی، احترام و عدالت، تأ مین و رعایت شود .
مرجع: مجله میثاق مدیران
منبع : مرکز توسعه کارآفرینی
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران رهبر انقلاب شورای نگهبان مجلس مجلس شورای اسلامی حجاب صادق زیباکلام دولت انتخابات انتخابات مجلس مجلس دوازدهم انتخابات مجلس دوازدهم
تهران هواشناسی قوه قضاییه شهرداری تهران بارش باران حج تمتع قتل سیل سازمان هواشناسی پلیس سلامت زلزله
خودرو سایپا قیمت دلار قیمت طلا قیمت خودرو بازار خودرو مسکن بانک مرکزی بورس گاز حقوق بازنشستگان ایران خودرو
نمایشگاه کتاب کتاب عربستان نمایشگاه کتاب تهران تلویزیون دفاع مقدس سینمای ایران تئاتر نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران رضا عطاران سریال سینما
وزارت علوم دانشگاه تهران
رژیم صهیونیستی غزه اسرائیل فلسطین جنگ غزه حماس روسیه آمریکا افغانستان نوار غزه اوکراین سازمان ملل
استقلال فوتبال فولاد خوزستان پرسپولیس مهدی طارمی لیگ برتر رئال مادرید بازی فولاد لیگ برتر ایران لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری شفق قطبی تبلیغات ایلان ماسک نوآوری ناسا
خواب آلزایمر کودک رژیم غذایی ویتامین شیر تجهیزات پزشکی فشار خون درمان ناباروری