یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 12 May, 2024
مجله ویستا


استراتژی بازاریابی با رویکردی تصمیم محور


استراتژی بازاریابی با رویکردی تصمیم محور
نویسنده : واکر - اورویلبوید - هارپرمالینز - جانلرش - جان‌کلود
مترجم : اعرابی - سیدمحمدایزدی - داود
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۳/۰۳/۱۱
رده دیویی : ۶۵۸.۸۰۲
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۶۶۴
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : ۵۴۱۵ HF/۱۳/و۲ف‌لا۵
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۳۷۹-۰۱۸-۵

در بخش اول و دوم کتاب عوامل استراتژیک درون سازمانی و برون سازمانی تجزیه و تحلیل می‌شود. بخش سوم به طراحی استراتژی‌های بازاریابی و بخش چهارم به اجرا و کنترل استراتژی‌های تدوین شده اختصاص دارد. عناوین فصل‌های کتاب عبارت‌اند از: 'دیدگاه بازار ـ محور زمینه‌ساز موفقیت استراتژی‌های بنگاه تجاری و بازاریابی', 'استراتژی‌های بنگاه و بازاریابی', 'استراتژی‌های تجاری و بازاریابی', 'شناسایی بازارهای جذاب', 'تجزیه و تحلیل صنعت و مزیت رقابتی', 'ارزیابی فرصت‌های بازار', 'هدف‌گیری بخش‌های جذاب بازار', 'تمایز و موقعیت‌یابی', 'استراتژی بازاریابی برای مرحله ورود به بازار', 'استراتژی بازاریابی برای مرحله رشد بازار', 'استراتژی بازاریابی برای مرحله بلوغ و افول بازار', 'استراتژی بازاریابی برای اقتصاد جدید', 'سازمان دهی و برنامه‌ریزی برای اجرای موثر' و 'ارزیابی و اصلاح عملکرد بازاریابی'.