چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 8 May, 2024
مجله ویستا


خدمت عالی به مشتری: راهنمایی مختصر برای کتابداران


تاریخ نشر : ۸۴۱۰۱۱
تیراژ : ۱۰۰۰
تعداد صفحه : ۱۳۸
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۴۵۹-۹۹۰-X
رده دیویی : ۰۲۵.۵
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
قطع : وزیری
جلد : شومیز
محل نشر : تهران
مترجم : هدایت - مرضیه
نویسنده : واینگاند - دارلین

در این کتاب که برای دانشجویان رشته‌ کتابداری در مقطع کارشناسی تالیف شده، شیوه‌های رفتار صحیح کتابداران با مشتری بیان گردیده و راهبردهایی برای موفقیت در این زمینه مطرح شده که از آن جمله است: تمرکز بر مشتری، افزایش حمایت‌های اداری، آموزش و تربیت، مشخص کردن توانایی‌ها و محدودیت‌ها، تعیین اهداف و مقاصد قابل دسترسی کار در جهت ارتقای مستمر و شناخت توان مشتری.