شنبه, ۱۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 4 May, 2024
مجله ویستا


راهنمای استقرار و ممیزی مدیریت کیفیت جامع TQM


راهنمای استقرار و ممیزی مدیریت کیفیت جامع TQM
نویسنده : جلوداری‌ممقانی - بهرام
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۰/۰۸/۱۳
رده دیویی : ۶۵۸.۵۶۲
قطع : رقعی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۱۵۶
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۶۲۰۴-۶۷-۸

در کتاب حاضر مدل‌های دمینگ ژاپن, مدل مالکوم بالدریج آمریکا و مدل EFQM اروپا (از مدل‌های اجرایی 'مدیریت کیفیت جامع ('با این مختصات تحلیل و ارزیابی شده‌اند1 .ـ سازمان چگونه برای رسیدن به موفقیت‌ها, آرمان‌ها و ماموریت‌های خود هدایت می‌شود', 2ـ برای برنامه‌ریزی آتی سازمان, اطلاعات چگونه به روش‌های مناسب جمع‌آوری شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند, 3ـ استعداد بالقوه کارکنان چگونه توسعه یافته و ارتقا می‌یابند, 4ـ چگونه سازمان نیازهای واقعی مشتریان را درک کرده برای تامین آن خود را آماده می‌کند, 5ـ به منظور کاهش خطاها و جلوگیری از اتلاف سرمایه چگونه گردش کارها سازماندهی شده بهبودهای لازم در محصول و خدمات قابل ارائه ایجاد می‌شود, 6ـ سازمان در خصوص مشتریان بازار, انگیزه کارکنان, کارآیی و بهره‌وری و مسائل مالی چگونه عملکرد خود را ارزیابی می‌کند .