یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 12 May, 2024
مجله ویستا
کلیدهای برخورد با ناتوانی در یادگیری
تاریخ نشر : ۸۵۰۲۲۵
تیراژ : ۴۰۰۰
تعداد صفحه : ۱۹۲
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۶۱۸۱-۸۲-۱
شماره کنگره : ۸۵۲۲۵۰۸۸
رده دیویی : ۳۷۱.۹۱
محل نشر : تهران
جلد : شومیز
قطع : رقعی
زبان کتاب : فارسی
نوع اثر : ترجمه
مترجم : بهبهانی - ترانه
نویسنده : مکنامارا - باری
نویسنده : مکنامارا - فرانسین
ویراستار : خاکبازان - علی
در این کتاب روشها و راهکارهای کاربردی برای درمان ناتوانی در یادگیری کودکان مطرح گردیده و طی آن روشهای آموزش، نحوهی برخورد با فرزندان ناتوان در یادگیری در خانه و چگونگی مشارکت آنها در فعالیتهای اجتماعی بررسی شده است. در کتاب خاطرنشان شده است: 'ناتوانی در یادگیری عبارتی کلی است و به گروه ناهمگنی از اختلالات اطلاق میشود که از طریق اشکالات مهمی در کسب و استفاده از قوهی شنوایی، تکلم، خواندن، نوشتن، برهان یا توانایی در ریاضیات ظاهر میشود. این اختلالات درونی است و احتمالا منشا آن آسیبهایی در دستگاه عصبی مرکزی میباشد که در طول عمر انسان روی میدهد. ممکن است مشکلات در رفتارهای خودگردان، درک اجتماعی و کنش متقابل اجتماعی همراه با مشکل ناتوانی در یادگیری پدید آید که به خودی خود دال بر مشکل ناتوانی در یادگیری نمیباشد. با وجود این که ناتوانیها ممکن است به صورت همزمان با دیگر معلولیتها پدید آید (مثل اختلال حسی، عقبماندگی ذهنی و اختلال هیجانی وخیم) یا به شدت تحت تاثیر مسائل مختلفی باشند (مثل تفاوتهای فرهنگی، درک ضعیف یا نامناسب) خود علت یا تاثیرگذار بر آنها محسوب نمیشوند'.
تیراژ : ۴۰۰۰
تعداد صفحه : ۱۹۲
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۶۱۸۱-۸۲-۱
شماره کنگره : ۸۵۲۲۵۰۸۸
رده دیویی : ۳۷۱.۹۱
محل نشر : تهران
جلد : شومیز
قطع : رقعی
زبان کتاب : فارسی
نوع اثر : ترجمه
مترجم : بهبهانی - ترانه
نویسنده : مکنامارا - باری
نویسنده : مکنامارا - فرانسین
ویراستار : خاکبازان - علی
در این کتاب روشها و راهکارهای کاربردی برای درمان ناتوانی در یادگیری کودکان مطرح گردیده و طی آن روشهای آموزش، نحوهی برخورد با فرزندان ناتوان در یادگیری در خانه و چگونگی مشارکت آنها در فعالیتهای اجتماعی بررسی شده است. در کتاب خاطرنشان شده است: 'ناتوانی در یادگیری عبارتی کلی است و به گروه ناهمگنی از اختلالات اطلاق میشود که از طریق اشکالات مهمی در کسب و استفاده از قوهی شنوایی، تکلم، خواندن، نوشتن، برهان یا توانایی در ریاضیات ظاهر میشود. این اختلالات درونی است و احتمالا منشا آن آسیبهایی در دستگاه عصبی مرکزی میباشد که در طول عمر انسان روی میدهد. ممکن است مشکلات در رفتارهای خودگردان، درک اجتماعی و کنش متقابل اجتماعی همراه با مشکل ناتوانی در یادگیری پدید آید که به خودی خود دال بر مشکل ناتوانی در یادگیری نمیباشد. با وجود این که ناتوانیها ممکن است به صورت همزمان با دیگر معلولیتها پدید آید (مثل اختلال حسی، عقبماندگی ذهنی و اختلال هیجانی وخیم) یا به شدت تحت تاثیر مسائل مختلفی باشند (مثل تفاوتهای فرهنگی، درک ضعیف یا نامناسب) خود علت یا تاثیرگذار بر آنها محسوب نمیشوند'.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران انتخابات مجلس دوازدهم انتخابات مجلس مجلس شورای اسلامی مجلس انتخابات مجلس دوازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی ستاد انتخابات کشور رئیس جمهور دولت سیزدهم رهبر انقلاب
هواشناسی سلامت زلزله تهران سیل شهرداری تهران فضای مجازی سازمان هواشناسی پلیس بارش باران قتل آموزش و پرورش
قیمت خودرو خودرو بازار خودرو گاز قیمت طلا قیمت دلار ایران خودرو بانک مرکزی بورس پالایش و پتروشیمی نمایشگاه نفت مالیات
نمایشگاه کتاب رضا عطاران کیانوش عیاری نمایشگاه کتاب تهران کتاب تلویزیون سینمای ایران نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران دفاع مقدس سریال مهران مدیری تئاتر
فناوری
جنگ غزه رژیم صهیونیستی اسرائیل فلسطین غزه آمریکا روسیه حماس سازمان ملل رفح اوکراین افغانستان
پرسپولیس فوتبال هوادار استقلال لیگ برتر لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر ایران رئال مادرید سپاهان باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان اروپا بازی
ایلان ماسک طوفان خورشیدی ناسا اپل گوگل مایکروسافت هوش مصنوعی فیبرنوری پهپاد
سیگار خواب استرس فشار خون بارداری افسردگی شیر زایمان دندان