سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 14 May, 2024
مجله ویستا


بازاریابی جهانی


تاریخ نشر : ۸۴۰۲۲۴
تیراژ : ۲۰۰۰
تعداد صفحه : ۴۸۶
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۰۰-۰۹۶۳-۶
رده دیویی : ۶۵۸.۸۴
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
قطع : وزیری
جلد : شومیز
محل نشر : تهران
مترجم : گوهریان - محمدابراهیم
مترجم : نیکومرام - هاشم
نویسنده : سندهازن - ریچارد

در این کتاب، ضمن معرفی ابزار مفهومی و تحلیلی مورد نیاز برای بازاریابی کالاها و عرضه‌ی خدمات پرسود و موفق در بازار جهانی، نکته‌هایی برای مدیران مطرح شده که در تجارت جهانی باید بدان توجه کرد، از جمله: 'تحلیل و ارزیابی جو سیاسی، اقتصادی، فن‌آوری، فرهنگی و رقابتی بازارهای جهانی، تشریح ماهیت و نیازهای مصرف کنندگان و بازارهای سازماندهی شده‌ی صدف در کشورهای وارد کننده که ارزش بررسی دارند، طراحی تولیدات، طرح ریزی تلاش‌های هدفمند برای ارتقا و راهبرد قیمت‌گذاری و کانال‌های سود راهیابی به این بازارهای هدف'.