دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 13 May, 2024
مجله ویستا


حرفه‌ی نو


تاریخ نشر : ۸۴۱۲۱۶
تیراژ : ۳۰۰۰
تعداد صفحه : ۲۰۶
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۰۶-۷۷۳۱-۰
رده دیویی : ۶۵۸.۸۷۲
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
قطع : رقعی
جلد : شومیز
محل نشر : تهران
مترجم : عربشاهی - نیما
نویسنده : کینگ - چارلز
نویسنده : رابینسون - جیمز

مطالب این کتاب درباره‌ی بازاریابی شبکه‌ای، و وضعیت بازاریابی چند سطحی (MLM) است که بر اساس نمونه‌ها و شواهد متعدد تشریح می‌شود. به تصریح کتاب: 'بازاریابی شبکه‌ای که پایگاهی قوی در گذشته‌ی آمریکا دارد، امروز به یک جنبش فروش و کارآفرینی تبدیل شده است که جهان را درمی‌نوردد... بازاریابی شبکه‌ای، صنعتی است کم‌هزینه (و امروزه پیشرفته) که شما را دعوت می‌کند کسب و کار شخصی خود را برپا کرده و با کار در منزل و با زمان‌بندی دلخواه به درآمدی بالقوه سرشار دست‌یابید، با فروش مستقیم محصولات یا خدمات به مصرف‌کنندگان و تشویق دیگران به انجام همین کار، درآمدی بی‌واسطه و ثابت در دراز مدت، کسب کنید. بازاریابی شبکه‌ای ـ که قبلا با عنوان بازاریابی چندسطحی شناخته می‌شد و از نظر تاریخی به خاطر وجود حقه‌بازان و حیله‌گران با عنوان دسیسه هرمی از آن بدگویی شده بود ـ امروزه به قوی‌ترین روش توزیع و جذاب‌ترین الگوی کاری در اقتصاد نوین تبدیل شده است'.