چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 8 May, 2024
مجله ویستا

فاکتورهای عمده در فروش و نقش مشتری در آن


فاکتورهای عمده در فروش و نقش مشتری در آن
کیفیت، قیمت و خدمات پس از فروش سه فاکتور عمده در فروش محصولات هستند. نقش کیفیت، قیمت نهایی محصول در ترغیب خریداران به خرید محصولات یک شرکت یا فروشگاه امری بدیهی به شمار میرود. در این میان خدمات پس از فروش نیز نقش بسزایی دارد. جدای از این موارد،به نظر من شما فروشنده گرامی میتوانید برخوردی را با مشتری داشته باشید تا به شما و کار شما علاقه مند شود .
● فروشهای رقابتی
در اینجا رسانه ها نقش مؤثری در پیشبرد اهداف شرکت دارند و مردم هنگامی که بوسیله ای نیاز دارند آنچه را که شما می فروشید به خاطر می آورند و از شما خرید میکنند.
● دعوت و ایجاد انگیزه در مشتریان
حفظ مشتریانی که به تازگی به شما مراجعه کردند . آنها پیش از این با شما آشنا گشته اند و اگر با آنها درست برخورد کنید به شما وفادار میباشند.
شبکه سازی: مشتریان شما بهترین مبلغان فروش کالای شما هستند. مشتری هنوز به قوت خود پایدار است و همیشه به همین منوال باقی خواهد ماند و قویترین شکل تبلیغات فروش میباشد.
بازگرداندن مشتریانی که از دست داده ایم.

نوشته شده توسط لیلا قدیمی ذاکر
منبع : روزنامه تفاهم