چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 8 May, 2024
مجله ویستا
فاکتورهای عمده در فروش و نقش مشتری در آن
کیفیت، قیمت و خدمات پس از فروش سه فاکتور عمده در فروش محصولات هستند. نقش کیفیت، قیمت نهایی محصول در ترغیب خریداران به خرید محصولات یک شرکت یا فروشگاه امری بدیهی به شمار میرود. در این میان خدمات پس از فروش نیز نقش بسزایی دارد. جدای از این موارد،به نظر من شما فروشنده گرامی میتوانید برخوردی را با مشتری داشته باشید تا به شما و کار شما علاقه مند شود .
● فروشهای رقابتی
در اینجا رسانه ها نقش مؤثری در پیشبرد اهداف شرکت دارند و مردم هنگامی که بوسیله ای نیاز دارند آنچه را که شما می فروشید به خاطر می آورند و از شما خرید میکنند.
● دعوت و ایجاد انگیزه در مشتریان
حفظ مشتریانی که به تازگی به شما مراجعه کردند . آنها پیش از این با شما آشنا گشته اند و اگر با آنها درست برخورد کنید به شما وفادار میباشند.
شبکه سازی: مشتریان شما بهترین مبلغان فروش کالای شما هستند. مشتری هنوز به قوت خود پایدار است و همیشه به همین منوال باقی خواهد ماند و قویترین شکل تبلیغات فروش میباشد.
بازگرداندن مشتریانی که از دست داده ایم.
نوشته شده توسط لیلا قدیمی ذاکر
منبع : روزنامه تفاهم
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران غزه دولت رافائل گروسی دولت سیزدهم رئیس جمهور رهبر انقلاب مجلس شورای اسلامی محمد اسلامی انتخابات شورای نگهبان مجلس
هواشناسی قتل تهران شهرداری تهران بارش باران پلیس حجاب آموزش و پرورش سیل فضای مجازی شهرداری سلامت
خودرو حقوق بازنشستگان مسکن مالیات قیمت طلا سایپا ایران خودرو قیمت خودرو قیمت دلار بازار خودرو بانک مرکزی قیمت
رضا رویگری نمایشگاه کتاب تلویزیون تئاتر دفاع مقدس سریال سینمای ایران سینما موسیقی کتاب
اینوتکس دانشگاه آزاد اسلامی دانش بنیان
اسرائیل جنگ غزه فلسطین رفح حماس آمریکا روسیه چین حمله به رفح رژیم صهیونیستی ترکیه نوار غزه
فوتبال پرسپولیس استقلال لیگ برتر لیگ قهرمانان اروپا ذوب آهن نساجی لیگ برتر فوتبال ایران بازی لیگ برتر ایران سپاهان جواد نکونام
اپل هوش مصنوعی سامسونگ آیفون گوگل ناسا مایکروسافت باتری فضاپیما
سازمان غذا و دارو خواب مواد غذایی کمردرد بیماران خاص بیمه زیبایی کاهش وزن دندانپزشکی