یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 5 May, 2024
مجله ویستا
مدیریت استراتژیک در بازرگانی و صنایع
نویسنده : ابراهیمینژاد - مهدی
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۷۹/۰۸/۱۱
رده دیویی : ۶۵۸.۴۰۱۲
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۳۲
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۴۵۹-۴۳۷-۱
در این کتاب طی نه فصل, مطالبی در خصوص مدیریت استراتژیک در بنگاهها و شرکتهای کوچک صنعتی و بازرگانی, برای دانشجویان رشتههای مدیریت بازرگانی جمع آمده است . نگارنده با اقتباس از مفاهیم, تئوریها و معیارهای گوناگون نظامهای بازرگانی بر آن است خوانندگان را با پدیدهها و تحولات مدیریت استراتژیک آشنا نماید . 'مفهوم مدیریت استراتژیک', 'فرآیند تصمیمگیری استراتژیک', 'تئوریهای تصمیمگیری', 'فرآیند برنامهریزی استراتژیک', 'عناصر مدیریت استراتژیک', و 'عوامل محیطی و تاثیر آن بر روند فعالیتهای موسسات بازرگانی و صعنتی ' از جمله موضوعاتی است که نگارنده به شرح آن اهتمام کرده است .
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
شورای نگهبان آمریکا مجلس شورای اسلامی انتخابات دولت حجاب حسین امیرعبداللهیان جنگ دولت سیزدهم حسن روحانی انتخابات مجلس دوازدهم مجلس
تهران شهرداری تهران قتل سیل هواشناسی فضای مجازی سیلاب سامانه بارشی شهرداری آموزش و پرورش باران سلامت
خودرو قیمت طلا قیمت دلار بازار خودرو قیمت خودرو یارانه بانک مرکزی دلار مسکن ایران خودرو حقوق بازنشستگان ارز
تلویزیون سینمای ایران نمایشگاه کتاب دفاع مقدس صدا و سیما رهبر انقلاب مسعود اسکویی صداوسیما سینما موسیقی سریال مهران غفوریان
دانش بنیان
رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه فلسطین حماس جنگ غزه روسیه اوکراین امیرعبداللهیان نوار غزه انگلیس ایالات متحده آمریکا
فوتبال پرسپولیس استقلال رئال مادرید مهدی طارمی لیگ برتر سپاهان جواد نکونام بارسلونا بازی باشگاه استقلال لیگ برتر انگلیس
باتری اپل آیفون گوگل پهپاد عکاسی ناسا مایکروسافت
خواب ویتامین بیمارستان کاهش وزن فشار خون چای سلامتی توت فرنگی آلرژی کبد چرب اعتماد به نفس