چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 15 May, 2024
مجله ویستا
فایده حاصل از ویژگیهای محصول در تبلیغات مخاطب را جذب میکند
چیزی که در تبلیغات، باید به آن توجه داشت تفاوت بین "ویژگی محصول" و "فایده محصول" است. بهگونهای که ویژگیهای محصول واقعیاتی را درباره محصول میگوید، اما مزایای محصول از منافع حاصل از این ویژگیها برای مشتری صحبت میکند.
هنوز هم هستند کسانی که معنی اصطلاح ساده DVD را نمیداند، اما اگر به مخاطب گفته شود که با استفاده از این قابلیت میتوان از تصویری بهتر و ... برخوردار بود، اثر دیگر خواهد داشت.
آیا فکر کردهاید چند درصد مردم از اصطلاح Hi Fi SYSTEM سر درمیآورند (این اصطلاح در واقع یک کاتالوگ روایتگر ویژگیهای محصول است) اما در تبلیغ چیزی که مخاطب را تحریک میکند فایده حاصل از ویژگیهای محصول است.
ذکر ویژگیهای محصول زمانی که با منافع محصول همراه شود هیچ اشکالی ندارد. اما به نظرم ذکر منافع در تبلیغ باید از لحاظ گرافیکی برجسته تر از هر چیز دیگری باشد.
منبع : خبرگزاری ایسنا
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران رئیس جمهور سید ابراهیم رئیسی مجلس شورای اسلامی قوه قضاییه مجلس رهبر انقلاب شورای نگهبان قوه قضائیه دولت سیزدهم صادق زیباکلام مجلس دوازدهم
قتل پلیس شهرداری تهران تهران هواشناسی آموزش و پرورش بارش باران دستگیری پلیس راهور سازمان هواشناسی سیل سلامت
یارانه بانک مرکزی قیمت خودرو قیمت دلار خودرو قیمت طلا سایپا بازار خودرو بورس مسکن دلار ایران خودرو
فردوسی شاهنامه همایون شجریان نمایشگاه کتاب سحر دولتشاهی تلویزیون نمایشگاه کتاب تهران کتاب سینمای ایران دفاع مقدس سریال تئاتر
دانشگاه تهران وزارت علوم فضا تحقیقات و فناوری آیفون
اسرائیل رژیم صهیونیستی غزه فلسطین جنگ غزه آمریکا روسیه حماس چین افغانستان اوکراین ترکیه
فوتبال استقلال پرسپولیس لیگ برتر رئال مادرید باشگاه استقلال فولاد خوزستان لیگ برتر ایران مهدی طارمی فولاد بازی لیگ برتر فوتبال ایران
هوش مصنوعی گوگل همراه اول موبایل دوربین تبلیغات هواپیما ناسا نوآوری اپل اینستاگرام
سرطان کاهش وزن زوال عقل پنیر خواب ویتامین کودک واکسن سلامت روان بارداری