یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 5 May, 2024
مجله ویستا


روابط عمومی مدرن


تاریخ نشر : ۸۴۰۸۰۴
تیراژ : ۱۵۰۰
تعداد صفحه : ۲۹۶
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۸۸۴۴-۰۵-۴
رده دیویی : ۶۵۹.۲
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
قطع : وزیری
جلد : شومیز
محل نشر : تبریز
نویسنده : صبری - حمید

کتاب حاضر که برای دانش‌پژوهان علوم ارتباطات و روابط عمومی، تالیف شده، دربردارنده‌ی این مباحث است: در فصل نخست 'سید حمید نطقی' ـ پدر روابط عمومی ایران، نیز 'سید حمید مولانا' ـ برگزیده‌ی همایش چهره‌های ماندگار، معرفی شده‌اند. سپس واژه‌ی 'ارتباطات'، 'انواع ارتباطات'، 'اهداف و نقش ارتباطات و پذیرش پیام‌ها و مراحل آن' بازگو شده است. در فصل دوم، 'روابط عمومی'، 'ویژگی‌های روانی در کار روابط عمومی'، 'اهداف، جایگاه، اصول و وظایف روابط عمومی' و 'عوامل موثر در اعتماد مخاطبان خیر' و 'اهداف شش‌گانه‌ی مهندسی خبر' معرفی شده‌اند. در بخش 'مخاطب شناسی'، به 'رابطه‌ی روابط عمومی و تبلیغات'، 'انواع تبلیغات' و 'عناصر اساسی برنامه‌ی تبلیغاتی' اشاره شده است. 'رسانه‌ها و روابط عمومی'، 'اینترنت'، 'اصول علمی مقاله نویسی'، 'گزارش نویسی'، 'جنبش نرم‌افزاری' و 'مجموعه مقالات منتشر شده در رسانه‌ها' از دیگر بخش‌های کتاب حاضر هستند.